Niet meer eten na 18.00 uur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet meer eten na 18.00 uur

Ik wil graag eens in de groep gooien hoe jullie hier over denken.
    Wel of niet eten na de training, of uberhaupt na 18.00 uur?
    En waarom wel of niet?

Groeten en bedankt,

Eindelijk is het zomer!
    Elke maaltijd een slag, elke dag een overwinning...

Wel eten na het trainen! Anders zal het herstel langer duren, en dat wil je niet. Je wilt zo snel mogelijk herstellen, zodat je daarna kan groeien.

's avonds kun je gewoon nog eten hoor, dat na 6en niet meer eten is van vroeger en allang achterhaald. Je wordt hier ook niet dik van ofzo, je wordt dik als je meer Kcal. binnenkrijgt dan dat je verbrand.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik eet zelf nooit later dan negen uur, want dan slaap ik moeilijk in.

greetz
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Na de training altijd direct uw glycogeen depots aanvullen met koolhydraten en daarna uw eiwitten nemen. Als je dit niet doet ga je spieren afbreken ipv opbouwen.

Het verhaal van na 18u te eten hangt af wat je nog allemaal gaat doen na 18u, als je traint na 18u kan je beter nog stevig eten,als uw activiteit na 18u enkel in de zetel liggen is en naar tv kijken kan je idd uw koolhydraat inname beperken en meer energie halen uit uw eiwitinname

grtz
        stil growing

Comment

Zeker wel eten na die tijd!
          Van 18:00 tot 06:00 is al twaalf uur zonder voeding en velen zullen niet al om 06:00 eten. Dat is echt veel te lang.
          Gewoon om de 2-3 uur blijven eten zelfs als je wilt afvallen. Wel de koolhydraten afbouwen natuurlijk naarmate de avond vordert en bijvoorbeeld 2 uur voordat je naar bed gaat de laatste maaltijd nemen, eventueel aangevuld met een eiwitshake vlak voor het slapen gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X