progressie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed eten en gainen. Gaat wel goed komen als je het serieus aanpakt.

Succes man.

Comment

hey allemaal,

ik heb mijn ouders kunnen overtuigen!!!!!!!!
      ik mag naar de sportschool!!!!!!!!
      ik ga knallen
      ik ga beginnen met het splitschema dat marnop geplaatst had in een topic met basic splitschema´s

vanmiddag gaat mijn lidmaatschap in.
      ik ga gelijk na school naar huis en dan naar de sportschool.

nog een laatste vraagje kan ik bij het schema van marnop nog wat oefeningen extra plaatsen?
      want ik begin vandaag met borst en schouders maar het zijn maar 7 oefeningen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        hey allemaal,

ik ga knallen
        ik ga beginnen met het splitschema dat marnop geplaatst had in een topic met basic splitschema´s

nog een laatste vraagje kan ik bij het schema van marnop nog wat oefeningen extra plaatsen?
        7 Is wel genoeg hoor, en vooral als je een beginner bent. en je hebt alle tijd dus haast niet. herhaal die setjes 4 tot 6 keer. dan zul je wel wat gaan merken.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          7 Is wel genoeg hoor, en vooral als je een beginner bent. en je hebt alle tijd dus haast niet. herhaal die setjes 4 tot 6 keer. dan zul je wel wat gaan merken.
          ok,
          ik doe thuis ook ongeveer al 2 maanden fullbodyschema met een dumbell, dus mijn lichaam heeft al wel een beetje aan KT kunnen wennen.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

hey allemaal,

ik ga knallen

Hey succes kerel en zet hem op he!!

Comment

Hey man,
              helemaal goed!!

Succes met je schema en je te behalen doel. Aan de motivatie zal het niet liggen als ik het zo lees.
              Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                ok,
                ik doe thuis ook ongeveer al 2 maanden fullbodyschema met een dumbell, dus mijn lichaam heeft al wel een beetje aan KT kunnen wennen.
                vergis je niet hoor maar7en8, in de sportschool haal je zomaar een veel hogere intensiteit dan je met die dumbell thuis gewend bent dus beat boxer heeft gelijk, rustig aan beginnen, je zult merken als je dat schema doet met 4 setjes per oefening je het de volgende dag aardig voelt!

goed om te zien dat je na zo'n verleden zo gemotiveerd bent om weer werk en energie in je lichaam te stoppen! ikzelf heb ook het een en ander meegemaakt en toen was de sportschool ook een plek waar ik me vol op kon focussen en weer lekkerder in m'n vel kwam te zitten.

succes

Comment

hoe bevalt de sportschool ? al lekker wat spierpijn gehad?
                  spierpijn is your friend

edit: ik zie dat je nog moet gaan xD good luck and eat those irons !
                  ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

hou er wel rekening mee dat als je flink wilt knallen...je flink zal moeten eten. Waar je lijf in het begin echt wel aan moet wennen. Komt dan toch vaak neer op stouwen, stouwen, stouwen.
                    Eetschema maken... en niet gaan slapen voor je alles op hebt enzo

Zet hem op!
                    Fear is the mind killer

Comment

Super dat je hiermee begonnen bent en ik hoop dat je gaat slagen! Moet lukken denk ik zo, maar wat sf01 zegt, ga eten, veel eten. Misschien is het handig als je hier je eetschema post? Is naar mijn mening belangrijker dan je training schema.

Comment

ik begrijp dat je een eetstoornis voor een jongen vreemd vindt klinken.
                        ik heb op jonge leeftijd een ernstig autoongeluk gehad waarbij ik 2 zusjes verloren ben. mijn ouders hebben het daar erg moeilijk mee gehad en dat is een van de grootste oorzaken van het ontwikkelen van een eetstoornis bij mij.
                        God tering,wat een trauma.Ik hoop dat je (en je ouders)het toch een plekje kunnen/hebben kunnen geven.Succes met het op een gezond peil brengen van je gewicht.

Comment

Hoe staat het er nu voor dan?

Comment

vrijdag voor het eerst naar de sportschool geweest,
                            ik vond het super.
                            eerst ben ik een beetje rond wezen kijken bij alle apparaten en daarna natuurlijk wezen knallen.
                            mijn gewicht gaat ook erg goed kom elke week minimaal 0,5 kilo aan en weeg dus nu bijna 62 kilo(begon op 55 kilo).
                            het is niet genoeg maar het gaat zeker lukken.
                            ik heb echt zin om te knallen in de sportschool de komende tijd.

Comment

vrijdag voor het eerst naar de sportschool geweest,
                              ik vond het super.
                              eerst ben ik een beetje rond wezen kijken bij alle apparaten en daarna natuurlijk wezen knallen.
                              mijn gewicht gaat ook erg goed kom elke week minimaal 0,5 kilo aan en weeg dus nu bijna 62 kilo(begon op 55 kilo).
                              het is niet genoeg maar het gaat zeker lukken.
                              ik heb echt zin om te knallen in de sportschool de komende tijd.

Hey das mooi om te weten zet hem op he

En veel succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X