boksen ? waar???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed kunnen boksen is kei en de keihard trainen. Veel werken aan conditie en vooral leren om klappen te incasseren. Zie de reactie's op je topic maar als een voorproefje. Want boksen = pijn lijden

Ik wens je wel oprecht toe dat je dat gevoel mag vinden in de sportzaal. Het is heel tof om mee te maken namelijk, vooral als je merkt dat je in alle opzichten groeit.

Succes
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
      Goed kunnen boksen is kei en de keihard trainen. Veel werken aan conditie en vooral leren om klappen te incasseren. Zie de reactie's op je topic maar als een voorproefje. Want boksen = pijn lijden

Ik wens je wel oprecht toe dat je dat gevoel mag vinden in de sportzaal. Het is heel tof om mee te maken namelijk, vooral als je merkt dat je in alle opzichten groeit.

Succes
      oke bedankt

Comment

Originally posted by bruceke91 View Post
        bedankt weet je ook de straat naam ??

en geef maar dan heb je er ook terug
        Originally posted by Richard075 View Post
        Effe nar Zaandam Bruceke de zuiddijk 11,trek ik je kop er effe af slappe ouwehoer,en nou opgesodemieterd met je bijdehande rotkop.

Mag je daarna ff door naar Hengelo, R.Visscher 5 als je dat nog kan..
        Wanneer kan ik je verwachten Mr. Big mouth? Je weet je boksschool en nou opgerot
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
          Wanneer kan ik je verwachten Mr. Big mouth? Je weet je boksschool en nou opgerot

zie aller eerste bericht^^

Comment

Dat er nog mensen serieus reageren op zo'n INTERNETHELD....

Comment

Originally posted by Limit View Post
              !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X