Vet of spieren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet of spieren?

Wat is eigenlijk groter in omvang? Een kilo vet of een kilo spieren?

Wat zie je dus eerder? Als je een kilo vet aankomt of een kilo spieren?

Groetjes,

Dat is toch niet vergelijkbaar man, spieren zitten heel anders op het lichaam (van bot naar bot) als vet (onderhuids). Beetje vreemde vraag.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zoals hiervoor al aangehaald heeft de vraag weinig nut, maargoed om toch nog enigzins antwoord op je vraag te geven; spieren wegen zwaarder dan vet. Maar dat zegt normaal gesproken niets over het oppervlak.

Stel jij zou alleen je schouders trainen en zou op die manier 1kg aankomen zal je dat eerder zien dan wanneer je 1kg vet aankomt dat over het lichaam verspreid zal zijn, maar dit heb je jezelf VAST ook zelf kunnen bedenken.

Ik weet niet wat je trouwens met dit antwoord wilt, uit het gewicht kun je lang niet altijd zoveel afleiden.. en als je naar iemand kijkt kun je vaak aan de hand van het wel of niet hebben van een dikke kop en verdere lichaamsbouw al wel zien of diegene vet is of juist gespierd
      Last edited by Len025; 10-03-2011, 01:45.

Comment

Jezus wat een antwoorden, hij stelt een vraag, hij vraagt niet of het zin heeft om die vraag te stellen. 1liter vet = 500gram en 1liter spier=1100gram. Vet neemt dus meer volume in per kg en zie je dus eerder voor elke kg die je aankomt.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X