Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat snap ik niet!!
je onderhoud is bijvoorbeeld 3000kcal per dag, als je gaat bulken op 3500kcal per dag en je dan cardio gaat doen en 500 kcal extra verbrand zul je die er toch aan moeten eten in de bulk??
anders eet je op onderhoud en bulk je dus niet.
dan kom je dus ook niet aan!!
Jup, gewoon de verbrande calorieen erbij eten.
Kcal in vs. Kcal out.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Kan ik niet gewoon tijdens de bulk hardlopen om zo niet te vet te worden? Of is dit geen goede beredenering?:P
Kan, maar dat zal altijd ten koste gaan van je bulk.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Je kan inderdaad proberen je vetpercentage niet (teveel) te laten stijgen door cardio toe te voegen en het is dan inderdaad niet aan te raden om (teveel) voeding erbij te eten, aangezien het dan hooguit je conditie zou verbeteren denk ik dan maar..
lijkt mij dat je dan ook net zo goed iets minder kan gaan eten om ook die kcal kwijt te raken.. zit zelf hiermee ook te tobben en te twijfelen
Kan, maar als je toch spiermassa wilt blijven bijkomen en je algehele gezondheid op gebied van cardio wilt verbeteren, dan eet je gewoon wat extra en kan je blijven cardio'en zonder je druk te maken over dat het je spiergains in de weg staat..
Kan, maar als je toch spiermassa wilt blijven bijkomen en je algehele gezondheid op gebied van cardio wilt verbeteren, dan eet je gewoon wat extra en kan je blijven cardio'en zonder je druk te maken over dat het je spiergains in de weg staat..
jah als je het voor gezondheid en conditie doet inderdaad, alleen ik zit te twijfelen om ook cardio toetevoegen om mijn vet percentage te gaan verminderen. Hoewel je dan net zo goed minder kan eten lijkt me
jah als je het voor gezondheid en conditie doet inderdaad, alleen ik zit te twijfelen om ook cardio toetevoegen om mijn vet percentage te gaan verminderen. Hoewel je dan net zo goed minder kan eten lijkt me
Nou het toevoegen van HIIT zou volgens allerlei onderzoeken een mogelijkheid kunnen zijn om je vetpercentage te kunnen verlagen.. Verder zorgt cardio ook voor het verbranden van kcal en vaak dus ook vet. Tenminste ik zou sowieso als je enkel KT doet minimaal 3-4 per week een vorm van cardio invoegen of dat nou HIIT is of een andere vorm van cardio.. Verschillend van 20-45minuten cardio per keer..
In de bulk?
The Sky Ain't The Limit
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment