Hardlopen in de bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha ja idd ik wil het ook wel graag weten ga vanavond hardlopen

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
      haha ja idd ik wil het ook wel graag weten ga vanavond hardlopen
      ik heb vanochtend 15 km gelopen, als ik niet snel antwoord krijg moet ik vanavond misschien nog zon 1200kcal naar binnenwerken na het avondeten.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Haha dat is aardig wat maar netjes hoor 15 km! Ik ga vanavond voor de 10 km.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          dat snap ik niet!!
          je onderhoud is bijvoorbeeld 3000kcal per dag, als je gaat bulken op 3500kcal per dag en je dan cardio gaat doen en 500 kcal extra verbrand zul je die er toch aan moeten eten in de bulk??

anders eet je op onderhoud en bulk je dus niet.
          dan kom je dus ook niet aan!!
          Jup, gewoon de verbrande calorieen erbij eten.

Kcal in vs. Kcal out.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kan ik niet gewoon tijdens de bulk hardlopen om zo niet te vet te worden? Of is dit geen goede beredenering?:P

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
              Kan ik niet gewoon tijdens de bulk hardlopen om zo niet te vet te worden? Of is dit geen goede beredenering?:P
              Kan, maar dat zal altijd ten koste gaan van je bulk.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je kan inderdaad proberen je vetpercentage niet (teveel) te laten stijgen door cardio toe te voegen en het is dan inderdaad niet aan te raden om (teveel) voeding erbij te eten, aangezien het dan hooguit je conditie zou verbeteren denk ik dan maar..
                "Straight outta gym"

Comment

lijkt mij dat je dan ook net zo goed iets minder kan gaan eten om ook die kcal kwijt te raken.. zit zelf hiermee ook te tobben en te twijfelen

Comment

Originally posted by Yves View Post
                    lijkt mij dat je dan ook net zo goed iets minder kan gaan eten om ook die kcal kwijt te raken.. zit zelf hiermee ook te tobben en te twijfelen
                    Kan, maar als je toch spiermassa wilt blijven bijkomen en je algehele gezondheid op gebied van cardio wilt verbeteren, dan eet je gewoon wat extra en kan je blijven cardio'en zonder je druk te maken over dat het je spiergains in de weg staat..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Kan, maar als je toch spiermassa wilt blijven bijkomen en je algehele gezondheid op gebied van cardio wilt verbeteren, dan eet je gewoon wat extra en kan je blijven cardio'en zonder je druk te maken over dat het je spiergains in de weg staat..
                      jah als je het voor gezondheid en conditie doet inderdaad, alleen ik zit te twijfelen om ook cardio toetevoegen om mijn vet percentage te gaan verminderen. Hoewel je dan net zo goed minder kan eten lijkt me

Comment

jah als je het voor gezondheid en conditie doet inderdaad, alleen ik zit te twijfelen om ook cardio toetevoegen om mijn vet percentage te gaan verminderen. Hoewel je dan net zo goed minder kan eten lijkt me
                        Nou het toevoegen van HIIT zou volgens allerlei onderzoeken een mogelijkheid kunnen zijn om je vetpercentage te kunnen verlagen.. Verder zorgt cardio ook voor het verbranden van kcal en vaak dus ook vet. Tenminste ik zou sowieso als je enkel KT doet minimaal 3-4 per week een vorm van cardio invoegen of dat nou HIIT is of een andere vorm van cardio.. Verschillend van 20-45minuten cardio per keer..
                        "Straight outta gym"

Comment

In de bulk?
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            In de bulk?
                            yup een flinke bulk

Comment

Ik hoop dat je een grapje maakt.

Zowel; haha,

zoniet; succes.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                                Ik hoop dat je een grapje maakt.

Zowel; haha,

zoniet; succes.
                                je snapt met niet haha ik bedoel dat je ipv cardio dan ook gewoon iets minder kan eten om je vet % stabiel te laten blijven toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X