Trainen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen!!

Zo ben weer klaar voor de laatste trainingsdag dag 4 Schouders/Trapezius en bui 2oefeningen even daarna nartuurlijk 30 min cardio op de ren band!
    Ik laat niks over van mijn schouders en ga kijken of er nog wat pr's te behalen zijn vandaag met mijn nieuwe schema week3,hierna nog 3 te gaan.Heb een nieuw schema en een voedingsschema op behoud,met als doel vetpercentage verminderen en meer massa!Het blijkt toch erg makkelijk te gaan,en dat al na 3 weken.

wat is nou het nut van je topic?

Comment

Train ze
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Torque View Post
        wat is nou het nut van je topic?
        Weet ik veel!!!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
          Weet ik veel!!!

Toppertje!!!

Zaanse humor he Richard!
          Weet ik veul......
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja hou ik wel lekker van zo op zijn tijd slap lullen,vooral net voor het weekend begint!

Comment

Je gaat toch vanmiddag na 1500uur pas aan het bier en slap lullen?

Maar wat wil je met je topic?
              Ga je voor jezelf wat trainingen en doelen neerzetten of moet iedereen wat neerzetten over zijn trainen en doelen?

WAT !? WA****************WA****************WA**************** WIL JE? haha LoL

Comment

Ga straks even mijn trainingen door posten voor nog 3weken met dit schema,daarna met een ander schema.Had al eens zoiets aangemaakt maar ben daar niet echt mee verder gegaan,wou het nou even wat serieuzer aanpakken allemaal,wat ik zojuist al zei ik maak enorme progressie,vet verbrand als een tierelier,en mijn spieren blijven behouden,gewicht blijft ook hetzelfde,kracht neemt zelfs toe!!
                Vanavond post ik mijn training even door,had wel wat last weer van die klooie schouder,dat wil maar niet beter en pak ook nog niet te zwaar op bepaalde oefeningen,is te pijnlijk.
                Ik train nu met Flexx schema,en wacht op een vervolg daarvan!

Comment

Hieremetiet!

Comment

Het zou leuk zijn als er mensen zijn die hetzelfde schema volgen bijvoobeeld en tegelijkertijd hun trainingen posten,houd je ook lekker gedreven!
                    Misschien een idee'tje?

Comment

Is het dat cut schema van de nieuwe flex?

Comment

Het is meer een kracht opbouwend schema,maar het tempo ligt wel erg hoog,zit nu op 6oseconden tussen elke oefening(de ene oefening wat zwaar,de ander makkelijk te doen),lekker schema hij slaat bij mij goed aan in ieder geval!

Comment

Heb je het schema van de Flex-challenge te pakken gekregen of gewoon uit de flex zelf een schema gehaald?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Heb je het schema van de Flex-challenge te pakken gekregen of gewoon uit de flex zelf een schema gehaald?
                            Dat is strikt geheim martin,maar ik denk dat je het bij je eerste suggestie moet zoeken.

Comment

Toch nog even mijn training van:
                              Vrijdag 11Mrt 8.15uur 3de week van dit schema,nog 3weken te gaan.

-Schouders

-Zittend dumbell press 12x18,10x22,8x22,6x26 (kan op deze oef nog niet voluit schouder doet veel pijn)
                              -Dumb lateral raise 10x8 , 2x10x12 , 8x14,6x14
                              -Bent over lateral raise 10x8, 2x10x12 , 10x14
                              -Front press smith 10x50,8x60 ,8x80,8x70

-Trapezius

-Dumb Shrugs 4x10x26
                              -Upright row 10x50, 8x60,8x70,8x80
                              -Puldown gestrekt(staand) 2x 10x 30,2x10x40

-Buik
                              Abdominal 4x 40x45
                              crunch met kabel 4x10x30

Daarna 20minuten cardio op loopband rennen.

Lekker getraind wel oefeningen waar ik niet voluit kan ivm pijn schouder,hoop daar volgende maand wel weer mee op te kunnnen bouwen.
                              Dumbells gaan maar tot 26kilo,(tijd om op te stappen)??Kan voorlopig de oefeningen wel met een barbel gaan doen!
                              Merk een goede progressie,verlies al aardig wat vet,eet sinds dag 1 van dit schema net even boven mijn behoefte,met als doel vetpercentage verminderen (minimaal 10%)en massa zeker blijven behouden!
                              Over 3weken loopt dit trainingsschema af en ga dan kijken of het verstandig is om hier mee door te gaan.Het is in ieder geval een zeer goed schema!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X