Een vraag aan jullie en graag advies...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een vraag aan jullie en graag advies...

Hallo allemaal,

Ik had me bij de voorstel topic alvoor gesteld ma zal het hier nog even kort doen,

Ik Ben Emre 17 jaar oud bijna 18 en ben al anderhalf jaar lid van een sportschool(fit for free enschede) ehm ik had een vraag aan jullie.

Ik ben dus al anderhalf jaar lid van een sportschool in het begin ik echt 3 a 4 keer in de week ik deed altijd in het begin cardio(loopband) tot 300 kcl en daarnaa deed ik krachttraining: biceps,triceps,borstkas,schouders,rug,buik

maar na 2 a 3 maand ging ik niet meer dus betaal best alang voor niks:P maar ik wil graag weer intensief beginnen en ik zou graag snel spiermassa wille kweken maar hoe? ik heb al hele google afgezocht naar verschillende dingen maar zou toch jullie mening willen.

Is anabolen(steroids) een oplossing? Heb er veel over opgezocht en de nadelen en voordelen bekeken en denk dat me toch iets te ver gaat/gevaarlijk voor op mijn leeftijd;p

Creatine en andere legale dingen in nl ? om snel spiermassa te kweke?

Ik ben 1.75 ik ben vanmezelf wel breed gebouwd grof ehm heb wel wat vet ... ik weeg 66kilo, ik heb ook gehoord dat ik me vet juist moest laten en niet afvallen omdat ik dan die vet omkan zette naar spieren? en klopt het dat je biceps/triceps niet gelijk met borst moet trainen?

Hier een foto van mij:
    Attached Files

Is dit serieus:lol:
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Lees de stikies staat genoeg info op. Je ben jong je heb die dingen niet nodig

Comment

Is anabolen(steroids) een oplossing? Heb er veel over opgezocht en de nadelen en voordelen bekeken en denk dat me toch iets te ver gaat/gevaarlijk voor op mijn leeftijd;p
        zet het maar uit je hoofd.
        ga eerst maar jaren trainen zonder dit te gebruiken.

als je die jaren aan deze dingen gehouden hebt:
        trainingsschema
        voedingsschema
        genoeg rust
        dit dus 5jaar elke dag/week/maand/kwartaal/jaar herhalen.
        dan ben je misschien hieraan toe.

hier heb je geen nadelen aan alleen maar voordelen.
        oke 1nadeel als je 10min met een boodschappen tas loopt staan je armen op springen omdat ze volstromen met bloed
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
          Is dit serieus:lol:

Zoals hierboven gezegd, lees even goed de stickies door, zal je al een stukje verder mee komen dan op dit moment over AS te lezen.

Zorg voor een goed voedings - en trainingsschema en mentaliteit en dan kom je al een heel stuk verder hoor!

Succes
          RAW: 155 - 155 - 220
          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

oowkii bedankt voor de reacties :P

ja mijn stiefbroer is 1jaar ouder dan me en hij traint al anderhalf jaar en hijs egt gespierd hij heeft gewoon zo ronde balletje op zn biceps :P en hij is ook begonnen met anabole kuur om echt gewoon verder te kunne pompe daarom ik dacht misschien is het handig om dat ook te doen:P

nja bedankt voor de reacties^^

Comment

Originally posted by emre053 View Post
              oowkii bedankt voor de reacties :P

ja mijn stiefbroer is 1jaar ouder dan me en hij traint al anderhalf jaar en hijs egt gespierd hij heeft gewoon zo ronde balletje op zn biceps :P en hij is ook begonnen met anabole kuur om echt gewoon verder te kunne pompe daarom ik dacht misschien is het handig om dat ook te doen:P

nja bedankt voor de reacties^^
              Hoe fuck ik mijn lichaam op les 1:
              - Neem een kuur als je lichaam volop bezig is met hormoonhuishouding

Doe de groeten aan de cardioloog
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                Hoe fuck ik mijn lichaam op les 1:
                - Neem een kuur als je lichaam volop bezig is met hormoonhuishouding

Doe de groeten aan de cardioloog
                Als we het daar dan toch over hebben... een vraag aan alle AAS experts.
                Ken een jongen die op zijn 18e het volgende heeft genomen :

5 weken Winstrol 40mg p.d.
                5 weken dianabol 40mg p.d.
                Test E
                Boldenone
                (Super?)Deca
                (super?)Sustanon

Kuur was totaal 20 weken lang incl. nakuur, doseringen weet ik niet meer. Weet wel dat hij boldenone 5 weken door heeft laten lopen wat grote bullshit is aangezien het na 6 weken pas inkicked.
                Toen hij dat deed begon ik net met trainen en wist ik noppes.
                De doseringen waren hoog voor zolang het duurde dat vertelde hij me. Nou weet ik, en hij achteraf ook dat het echt niet normaal is wat die jongen allemaal gemixt heeft en gepakt.
                Weet iemand wat de gevolgen kunnen zijn van deze ziekelijke onlogische kuur?

Ps. welkom op BN trouwens en sorry voor ff ontopic, maar dit was ff "het moment" .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X