Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn er eigenlijk organisaties/bedrijven die training schema's Voeding schema's maken opmaat en de voortgang etc. bijhouden voor een geld bedrag?
(omgeving Eindhoven).
Ja training schema gaat wel lukken maar ik moet er een voedingsschema bij hebben en heb me al proberen te verdiepen maar als ik ergens geen verstand van heb is het dat wel.
Dus dacht misschien is het handig om een "personal trainer" of iets dergelijks een training en voeding schema te laten maken. Mijn doel is trouwens spieropbouw
Ja dus ben eigenlijk opzoek naar een voeding schema voor meer spiermassa. En wil aankomen in spier masse en niet in vet. Ben momentel 1.85 en weeg 65kg, na mijn mening mag dat naar de 70-75 ( ben 18 jaar ).
Op het forum staat een standaard template voor een voedsel (excell bestand)die je kan gebruiken.
Zoek daarna even wat dingen op over voedselbehoefte dat past bij jou doel.
Vul het schema in.
Post het schema dan hier en vraag om feedback.
Als je het zelf doet (gebruik dus even de zoekfunctie) heb je er op langere termijn veel meer profeit van.
Succes
There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Ja dus ben eigenlijk opzoek naar een voeding schema voor meer spiermassa. En wil aankomen in spier masse en niet in vet. Ben momentel 1.85 en weeg 65kg, na mijn mening mag dat naar de 70-75 ( ben 18 jaar ).
Met welke factoren moet ik dan rekening houden?
Je bf% zal ook altijd iets omhoog gaan, maar wat boeit het? Afvallen is easy en vaak overschat hier op het forum.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment