Mri scan-een hernia!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mri scan-een hernia!!!

Hallo luitjes,

Vorige week Donderdag de uitslag van de mri scan binnen!
    Heb ik een Zware hernia!!
    Ik heb al een lange tijd pijn in me been !!
    Waardoor de dokter en fysio dachten dat dit een gescheurde hamstring was..
    Nu na 5 maanden later loop ik er nog mee en schijnt het een zware hernia te zijn!! In die 5 maanden gewoon hard doorgetraint (met veel pijn) en nu wordt het dus 2maanden thuis zitten en waarschijnlijk pas weer over 4 maanden normaal sporten niet hard dus... Mijn spieren zullen ook veel minder worden in de tijd dat ik thuis zit en 4 maanden niet trainen is echt deprimerend .. maarja life goe's on we beginnen over 4 maanden weer vrolijk opnieuw !!! volhouder wint zeggen ze altijd!!

Waarom niet trainen? Je mag neem ik aan toch gewoon dingen doen zolang het geen zeer doet?
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Waarom niet trainen? Je mag neem ik aan toch gewoon dingen doen zolang het geen zeer doet?
      haha nou kan het je nog sterker vertellen!! ik mag nog geen eens een pak melk optillen!! een hernia kan nare gevolgen hebben zoals tijdelijke of blijvende verlamming (dwarslaesie) Dus ik neem het niet zo op de gok!!! Hoop met rust en veel lopen zo snel mogelijk te genezen!! en dan maar weer langzaam beginnen!

Comment

Sterkte ermee man.. echt klote voor je..

Ik zou het risico ook niet nemen hoor ...

Comment

Sterkte!

Maar gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen dus daar heb je geluk mee.
          Je zult je verloren gains zo terug hebben.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dat ZUIGT HARD, veel strekte

Comment

Echt kut man, blijf je je leven lang last van houden.. sterkte
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik heb ook 4 maanden niet kunnen trainen ook vanwege mijn rug.
                Weet nog steeds niet wat het is, maar ben er weer bovenopgekomen (groot deels).
                Als het weer kan je core strength training doen wat mij ook veel geholpen heeft
                Make it happen, shock everyone!

Comment

bedankt allemaal!! ik lig nu al 6 weken thuis en veel lopen... ik moet geopereerd worden maar wanneer weten ze nog niet. Me spieren zijn er echt aan . ben 6 kg afgevallen en zie bijna niets van me spieren terug ... ik eet al 6 weken superslecht nu dat ik thuis zit eet ik veeeeel te weinig . maarja zodra dit allemaal achter de rug is ga ik weer knallen

Comment

Beterschap!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je weer gaat trainen , veel stabiliteitsoefeningen.
                      vooral werken met de bosu-bal, grond oefeningen zoals superman, hoover, oefeningen op de exercise ball.

Vooral oefeningen doen waar je je Transversus abdominus mee traint en je multifidi.

Verder succes en sterkte

Comment

even een update ...

Ben vorige week donderdag geopereerd...wat een pijn kan een mens hebben zegggg...
                        kreeg te horen dat ik het bodybuilden nooit meer mocht gaan doen..
                        het enigste wat ik mag doen na een tijd revalideren is lichtelijk krachttraining..
                        Dit was natuurlijk wel een steek in me hart...Ben de komende 4maanden totaal nu 10 kg afgevallen..

Comment

Pfft.. veel succes man.
                          Enig idee hoe je die hernia gekregen hebt?
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sterkte en succes!
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sterkte man, je komt hier wel overheen! Je zal vanaf een nieuwe passie vinden die je helemaal geweldig vind!
                              Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X