Mri scan-een hernia!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is erg vervelend, dat je iets wat je graag doet niet meer mag/kan doen. Misschien een second opinion vragen om te kijken wat er allemaal nog mogelijk is op het gebied van BB? Misschien dat je behalve squats en deadlifts nog wel veel andere oefeningen kunt doen, ook dan kun je nog ver komen.
    Ik probeer je geen valse hoop aan te praten, maar het is een idee.....

Comment

sterkte man , erg kut dat je niet meer mag trainen maar zat leuke sports voor je

Comment

Originally posted by gleke View Post
        Pfft.. veel succes man.
        Enig idee hoe je die hernia gekregen hebt?
        Waarschijnlijk overbelasting van me rug .. en de dag dat ik pijn in me been kreeg was ik door me voet gegaan waardoor ik een rare beweging maakte.
        en Thanks

Originally posted by Wasofski View Post
        Sterkte en succes!
        Dankje

Originally posted by El Magico View Post
        Sterkte man, je komt hier wel overheen! Je zal vanaf een nieuwe passie vinden die je helemaal geweldig vind!
        Ik heb van alles al gedaan maar bb vindt/vond ik toch het leukste .

Originally posted by SpuitJunkie View Post
        sterkte man , erg kut dat je niet meer mag trainen maar zat leuke sports voor je
        we will see

Originally posted by erik1982 View Post
        Dat is erg vervelend, dat je iets wat je graag doet niet meer mag/kan doen. Misschien een second opinion vragen om te kijken wat er allemaal nog mogelijk is op het gebied van BB? Misschien dat je behalve squats en deadlifts nog wel veel andere oefeningen kunt doen, ook dan kun je nog ver komen.
        Ik probeer je geen valse hoop aan te praten, maar het is een idee.....
        Dit was ik ook van plan !! woensdag naar de fysio en daar zal ik het ook mee overleggen .. Ik wil zoiezo een spieropbouwende sport doen omdat dit me gewoon een lekker gevoel geeft een kick en me lekker in me vel erdoor voel..
        Echt groot worden gaat er niet inzitten maar ik hoop een mooi redelijk gespierd lichaam wel.. Waar een wil is is een weg zeg ik altijd ,alleen is het probleem dat ik nog 2 hernia's heb zitten waardoor ik heel erg moet uitkijken met me rug .. deze waren nog niet in zo'n erge staat zodat ik er last van zou krijgen . Maar ik hou jullie up to date . Ik zal ook een foto nog posten van me lichaam dan kunnen jullie het verschil zien met fotos van 4maanden geleden .. Me lichaam lijkt wel verslonden!! Dit komt natuurlijk ook door alle medicatie etc..

Comment

Heftig man.. Sterkte! Ik had het 2 maanden geleden maar was iets meer fortuinlijk..

Comment

Hey gelderblom.

Mij mij zijn vorig jaar Mei ook een hernia vastgesteld tussen de L5 en S1.
            Ik ging krom van de pijn, al een aantal maanden daarvoor.
            Vanaf die tijd 4 maanden niet mogen sporten. Helemaal niets. Toen ook 7 Kilo afgevallen.

In Juli heb ik een therapeutisch blok gehad (cortico tussen de zenuw).
            Begonnen met heeeeeel licht sporten.

Sindsdien doe ik bijna elke dag oefeningen, doe wekelijks pilates.

Ik heb maanden met 2-10 kilo getrained. HEEEEEEL langzaam opgebouwd.

Op het moment squat ik zelfs weer licht (Max 40) en ben begonnen met DL.
            Waarschijnlijk te vroeg want de laatste keer na de DL en BOR had ik erg veel last.

Ik wil zeggen, er is nog hoop. Notice dat je nooit meer zwaar zult squatne of deadliften, maar spieropbouw is geen verkeerd ding als je met je rug zit.

Ik raad je aan no matter wat elke dag, ELKE DAG oefeningen te doen voor je core. De bekkenbrug, bekken kantelen, de brug, en dan varianten, maak het steeds zwaarder.

Ook al ben je ergens anders, doe die 2 a 3 keer per dag 20 minuten oefeningen.

Zorg dat je core de druk overneemt in je wervelkolom.

Afgelopen maand nieuwe MRI gehad, 2 zzeer lichte hernias te zien, maar niet totaan de zenuw, die is volgens mij weg. Ik heb nu een hele dikke core en onderspiertjes.Keihard bij aanspannen, maar dat is wel de solution.

Keep us posted.

Btw, mijn gewicht zit er nu weer aan, de 7 kilo.

Cheers en sterkte
            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X