Dave tate bench pres

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dave tate bench pres

eey jongens,

Zat even naar het filmpje te kijken om me techniek te verbeteren: T NATION | Dave Tate's Six-Week Bench Press Cure

Maar mijn vraag aan de kenners met een goede techniek een aantal dingen waren me onduidelijk:

1. Moeten mij ellebogen nou horizontaal blijven tijdens het liften?
    2. Ik moet een holle rug als het feite hebben en me schouderbladen moeten naar elkaar toe staan?
    3. me voeten moeten soort van de grond staan(zo stevig mogelijk)??

In hoeverre heb ik het nou begrepen.

Mvg talal

1. ellebogen horizontaal? je bedoelt naar buiten? ik zou ze lichtelijk naar binnen laten vallen, afhankelijk van je greep, sowieso doen wat het beste aanvoelt.
    2. ja
    3. ja de grond in stampen en ermee blijven drukken op de grond
    Groeten

Comment

ja dat bedoelde ik, weet jij ook tot hoever ik onder de stag moet. Moet de stang recht onder me ogen zitten?

En wat is de meerwaarde van je voeten op het bankje?

Comment

wat de fuck? stang recht onder je ogen?
        voeten op het bankje? waar heb je het over?
        Groeten

Comment

haha als je onder de stang gaat liggen, dan zie je sommige mensen hun voeten eerst op het bankje zetten voordat. vergeet de stang recht onder je ogen.

Comment

voeten op het bankje om te archen misschien ja, maar dat hoeft niet
            Groeten

Comment

Oh k, thnx iedergeval voor de antwoorden. Mischien komen er meer vragen maar heb nu nog niks:P

Comment

Puntjes waar ik meestal op let:
                -Arch in de rug
                -Kontje op het bankje houden
                -Voetjes ongeveer onder de heupen plaatsen, dit ter ondersteuning van de arch
                -Ellebogen kun je eventueel lichtjes buigen richting het middel. (Ik neem aan dat je bedoelt dat de hoek die je in je oksels zou kunnen afmeten, iets minder dan 90 graden is?)

Verder staat er 'ergens' op youtube een fijn filmpje over benchpressen, inclusief een erg fijne unracktechniek. Waar precies zou ik niet weten, maar Fal zou je op weg kunnen helpen, hij post dat filmpje namelijk wel vaker.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Denk dat ik me inderdaad erg moet gaan concentreren op de arch en dat die continue goed staat.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Denk dat ik me inderdaad erg moet gaan concentreren op de arch en dat die continue goed staat.

Want ?

Wat ben je van plan dan? Ga je zwaar bankdrukken?

Maar voeten op de bank is erg stom Tal, is gevaarlijk.
                    Kort geleden heb ik er nog 1 gezien die scheef ging en bijna van de bank af kletterde omdat ie zijn voeten omhoog had.

Je voeten moeten sowieso op de grond, je wil altijd stabiel op de bank liggen en je wil jezelf kunnen stabiliseren als het te zwaar wordt.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bench Press Technique
                      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Want ?

Wat ben je van plan dan? Ga je zwaar bankdrukken?

Maar voeten op de bank is erg stom Tal, is gevaarlijk.
                        Kort geleden heb ik er nog 1 gezien die scheef ging en bijna van de bank af kletterde omdat ie zijn voeten omhoog had.

Je voeten moeten sowieso op de grond, je wil altijd stabiel op de bank liggen en je wil jezelf kunnen stabiliseren als het te zwaar wordt.
                        Ja zwaar bankdrukke wil ik gaan doen. Voeten op de bank ga ik niet doen hoor, ik zal ze naast me heupen zetten en stevig.

Mijn doel is gewoon mijn techniek verbeteren.

edit: Jing ty, zal er morgen even naar kijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X