Podiumdromen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt allemaal voor het succes wensen!

@The Phoenix

Die 6500 was 2 jaar terug, heb mijn voeding laatste 2 maand langzaam terug laten 2 maand terug at ik 3500 en nu 2500 maar dit is niet in 1 stap gegaan
    Koolhydraten neem ik zoals je zegt al 2 uur na de training.

@Marnop

Mijn eiwitinnamme heb ik in tegenstelling tot mijn kcal inname drastisch verhoogd
    Eigenlijk at ik nooit echt schoon, ik denk ondanks de lage kcal inname dat ik op dit moment beter eet dan ooit tevoren

Ik zal je succes story gaan lezen, zit nu op kantoor hehe maar zo gauw ik thuis ben zal ik gaan lezen!

Samen trainen is altijd leuk, kunnen eventueel er wel minibodynetmeeting van maken met paar members.
    Als fatburner heb ik stacker 2 ik ga kijken hoe ik er op reageer en als ik het niks vindt gooi ik het ze er weer uit
    Compounds ben ik mijn reps al op te voeren alleen mijn bank doe ik laag, omdat ik daar tegelijk mijn 1 rm nog wat wil laten stijgen hehe!

Ik ben benieuwd hoe een en ander zich verder gaat ontwikkelen, wordt tijd om die plofkop te laten verdwijnen haha
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Een mooi doel! Succes!!

L-carnitine is geen fatburner maar een lipotroop. Carnitine draagt als het ware de vetmoleculen. Terwijl fatburners het metabolisme opjagen (vooral in termische zin) om zo meer vetten te verliezen.

Ik denk dat het gebruik van carnitine niet veel toegevoegde waarde heeft bij de nog redelijk hoge vetpercentages. Misschien wel als je erg laag komt te zitten en het op de details aankomt.

Het is ook bij hogere bf% goed bruikbaar, het ondersteunt ook de afbraak van vetten, maar het zorgt voor een veel betere aanvoer van vetzuren naar de spiercellen als brandstof en die brandstof is wat je wil hebben en benutten.
      Dit in combinatie met de trainingen zoals Iguana doet, zoals de HIIT en de trainingen die ik voorstelde zal het vet erg snel verdwijnen en extra droge massa snel worden aangezet.
      De carnithine fatburner van de Kruidvat bevat ook nog wat andere ingrediënten die vet afbrekend werken natuurlijk.

aanvulling mbt carnithine:
      Carnitine is een quaternair ammoniumzout dat gesynthetiseerd wordt uit de aminozuren lysine en methionine. Dit gebeurt voornamelijk in de lever en in de nieren. Carnitine staat in voor het transport van vetzuren van het cytoplasma naar de mitochondriën, de energieproducent van de cel. De natuurlijke vorm - en de enige met biologische activiteit - is het optisch isomeer L-carnitine (of levocarnitine).
      [bewerken] Functie

Carnitine speelt een belangrijke rol in de energieproductie van het lichaam. Verder is carnitine een antioxidant en heeft het een beschermende werking op het hart en bloedvaten. De geacetyleerde versie, acetyl-L-carnitine, is vooral werkzaam in de hersenen en heeft daar een soortgelijke functie. Carnitine komt in alle weefsels van het lichaam voor.

bron: wiki.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Het idee erachter is dat je de glycogeenvooraden weer hersteld en je van een katabole situatie weer sneller terug gaat naar een anabole situatie.
        Dat weet ik! Maar dan zou ik voor snelle carbs gaan met hoge GI direct na de training en niet na 2 uur nog eens complexe carbs.

ja dat de meningen hierover verdeeld zijn weet ik.

Comment

Wauw mooie motivatie! veel succes man

6500 kcal, christus te paard, dat is 3 dagen eten voor mij XO
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            @The Phoenix

Die 6500 was 2 jaar terug, heb mijn voeding laatste 2 maand langzaam terug laten 2 maand terug at ik 3500 en nu 2500 maar dit is niet in 1 stap gegaan
            Koolhydraten neem ik zoals je zegt al 2 uur na de training.
            Ja dan is het me duidelijk! ik dacht al! Ga je nog spierondersteunende/eiwitsparende goedjes gebruiken? (as)

Ik denk dat je me verward met iemand anders. ik heb dit niet gezegd.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
              Marnop is het voor mij ook niet handig om mijn carbs te nemen 2uur na het trainen?

ja Richard traint vroeg in de ochtend.

Jij kan eventueel een uurtje wachten met de carbs, maar je wil wel je KH aanvullen iig.
              Wat je ook kan doen is trainen, lekker zwaar, dan alleen whey nemen en eventueel amino's (EAA en BCAA) en dan 1 á 2 uurtjes gaan slapen. Als je wakker wordt daarna gewoon je voedingschema verder volgen. (ik weet niet of je verder wat te doen hebt natuurlijk, maar dat tukkie doen werkt wel)

Je zit na je training al met verhoogde afgifte van GH en met de amino's verhoog je het nog een keer, als je dan gaat slapen gaat je normale aanmaak ook nog eens werken....

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                Probeer je per week dan wel het gewicht te verhogen op de compounds of ga je de intensiviteit aanpassen om toch wat cardiovasculairder bezig te zijn.

en ik lees ook dat je 700 Kcal onder behoefte zit. is dat niet wat veel om ineens te pakken? je onderhoud is 3200 en als je van 6500 komt dan hou ik me hart vast. waarschijnlijk ga je ook rezuze honger krijgen!

Dank je voor het succes wensen.
                Ja dan is het me duidelijk! ik dacht al! Ga je nog spierondersteunende/eiwitsparende goedjes gebruiken? (as)

Ik denk dat je me verward met iemand anders. ik heb dit niet gezegd.

Klopt haha hoort bij reaktie op Marnop!
                Nee geen goedjes, kijk hoe ver ik naturel kan komen op wat supss na..

@Marnop

Weet je wat ik laat de stackers voor wat ze zijn en test eerst carnintine uit, ook minder bijwerkingen thnx voor de tip

En man man man je foto's wat een verschil diep diep diep respekt, dat wil ik ook haha!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Dat weet ik! Maar dan zou ik voor snelle carbs gaan met hoge GI direct na de training en niet na 2 uur nog eens complexe carbs.

ja dat de meningen hierover verdeeld zijn weet ik.
                  De hoge GI van snelle suikers maakt onmiddellijk het effect van de training op je fatburn en je GH afgifte kapot. Waarom zou je dat willen?

Je wordt niet anabool van snelle suikers.!! Fabeltje!
                  Als je anabool bent dan kan je direct weer trainen. Je hebt zat aan producten die antikatabool werken. Anabool worden moet je toch opbouwen door opladen en dat gaat niet met 1 flinke schep suiker. Daarom alleen al is het BS om snelle suikers te nemen.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                    Klopt haha hoort bij reaktie op Marnop!
                    Nee geen goedjes, kijk hoe ver ik naturel kan komen op wat supss na..

@Marnop

Weet je wat ik laat de stackers voor wat ze zijn en test eerst carnintine uit, ook minder bijwerkingen thnx voor de tip

En man man man je foto's wat een verschil diep diep diep respekt, dat wil ik ook haha!

Gaat je lukken kerel.
                    Ik help je waar ik kan om je doelen te bereiken.
                    Heb je een datum in gedachte voor je eerste wedstrijd? Eigenlijk zou ik je het beste even moeten zien om te kijken wat je zou redden.

Als je die carnithine fatburner gaat halen bij kruidvat, dan gelijk een potje energieboost er bij doen, ook kruidvat huismerk.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Gaat je lukken kerel.
                      Heb je een datum in gedachte voor je eerste wedstrijd? Eigenlijk zou ik je het beste even moeten zien om te kijken wat je zou redden.

Als je die carnithine fatburner gaat halen bij kruidvat, dan gelijk een potje energieboost er bij doen, ook kruidvat huismerk.
                      Zeker doen, die carnithine en booster werkt goed samen.

Comment

Heb niet het hele topic gelezen, alleen je begin post.

Wat ik mij gelijk afvraag is; zijn je blessures wel SM gebonden? Bedoel, veel bodybuilders hebben ook genoeg blessure leed.

Je kan het ook combineren a-la beast G-Men.
                        Squat 5 x 147.5
                        Bench 5 x 122.5
                        Deadlift 5 x 180

Comment

succes man !

Comment

Mooi doel, echt veel succes gewenst!
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Gaat je lukken kerel.

Potjes gehaald.

Echt een datum heb ik nog niet in gedachten zal medio 2012 worden ik geef het alle tijd, het vet wat er zit heeft er altijd gezeten dat is niet zomaar weg!!

Kan wel x langskomen in de sportschool waar je traint?
                              Is idd handiger om dan in te schatten..

@FlorisPL

Raakte altijd geblesseerd op wedstrijden, het helemaal voluit gaan 6 onderdelen lang is gewoon teveel!

@All

Thnx!!
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ja Richard traint vroeg in de ochtend.

Jij kan eventueel een uurtje wachten met de carbs, maar je wil wel je KH aanvullen iig.
                                Wat je ook kan doen is trainen, lekker zwaar, dan alleen whey nemen en eventueel amino's (EAA en BCAA) en dan 1 á 2 uurtjes gaan slapen. Als je wakker wordt daarna gewoon je voedingschema verder volgen. (ik weet niet of je verder wat te doen hebt natuurlijk, maar dat tukkie doen werkt wel)

Je zit na je training al met verhoogde afgifte van GH en met de amino's verhoog je het nog een keer, als je dan gaat slapen gaat je normale aanmaak ook nog eens werken....
                                Dus geen carbs zoals vitargo voor trainin en tijdens training,dat zou beteken dat ik weer katabool ben tijdens de training.

En ik had altijd begrepen dat ik een koolhydraatrijke maaltijd na mijn trainen moest nemen.
                                Ik snap er niks meer van nu!.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X