Testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon een bloedtest aanvragen bij je dokter zoals General zegt als je er echt problemen mee hebt. Baardgroei is niet testosteron gerelateerd en je stem hoeft ook niet testosteron gerelateerd te zijn... Hoe is de stem en haargroei van je vader?
    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Maak je geen zorgen, op het lage libido na heb ik hetzelfde. Mensen schatten mij altijd een aantal jaar ouder. Ben 23 jaar en ook weinig baardgroei, moet me 1 keer per 3 dagen scheren en mn stem is wel wat zwaarder dan gemiddeld maar dat hangt volgens mij niet samen met testosteron aanmaak.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
        Maak je geen zorgen, op het lage libido na heb ik hetzelfde. Mensen schatten mij altijd een aantal jaar ouder. Ben 23 jaar en ook weinig baardgroei, moet me 1 keer per 3 dagen scheren en mn stem is wel wat zwaarder dan gemiddeld maar dat hangt volgens mij niet samen met testosteron aanmaak.
        kheb ook zo een probleem alleen heb ik genoeg libido en baardgroei en zware stem, het enigste probleem is dat mijn goeie vriend jefke een laatbloeierke is, aan wat zou dat kunnen zijn ?
        een tekort aan DHT ?
        trouwens ben over een maandje 18 jaar !
        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

hey heb mijn eerste spuitje maandag gespoten 1ml Deca Nandrolone 1 ml Sustanon,
          Maar heb zwaar pijn in de bil, kan iemand zeggen wat de oorzaak kan zijn?

grtjzzzz bUR-I

Comment

Originally posted by buri View Post
            hey heb mijn eerste spuitje maandag gespoten 1ml Deca Nandrolone 1 ml Sustanon,
            Maar heb zwaar pijn in de bil, kan iemand zeggen wat de oorzaak kan zijn?

grtjzzzz bUR-I
            hoi
            waarom post je dat in deze topic?
            Ik wil je wel helpen
            Heb je het wel geleidelijk erin gespoten?
            Kan ook door de spanning op je spier komen?
            Verkeerde plek gespoten?
            www.spotinjections.com

ikzelf heb het nooit gedaan maar mischien kan iemand anders je helpen

Comment

Hahahaha, dat je daar serieus op gaat reageren! (ik heb het over die post van buri)
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Vast weer een troll en pas 1 post.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X