Hoi ,
Ik bn 20 jaar kom 6 maand geleden van 114kilo nu naar 86 kilo heb namelijk een dieet gevolgd gebaseerd op hoog eiwit gehalte en laag vetgehalte en 6x eten op een dag .
nu ik train al in totaal 14maanden en train 5keer op de week met 1dag kracht 1dag cardio enz ..dus totaal 3dage kracht 2dage cardio .
Maandag : Borst Bicep + Buikspiere ( Opwarming Pompen)
Dinsdag 60 Min fietsen + Benen
Woensdag : Rug Triceps + Buikspieren ( Opwarming Optrekken )
Donderdag : 60 Min Fietsen + 20 Min Lopen -
Vrijdag : Schouders + Nek + Bicep & Triceps + Buikspieren ( Heleboel dus)
Van supplementen neem ik Bcaa's En een Eiwitteshake)
Nu bn ik aan het twijfelen om ook ng Bsn Cell Mass & Bsn Axis te nemen zouden deze 2 supplementen me ook ng helpen om spiermassa bijtekomen en vet te verliezen ?
Zal ook ff zeggen wat ik op een dag eet .
Ik train namelijk altijd in de ochtend wegens ik savonds niet kan
Smorges
8U
Muesli met Halfvolle melk 1 Kommetje ( weet niet oeveel gram ongeveer gok op 80 gram )
9u Fitness
11U Appel (+Shake)
13u 5 Eieren ( Al1 Eiwit) + 2Snede Donkerbrood
16u 2Rijstwafels ( Namelijk als tussedoor voor tg ma iet binne te hebben )
18u Wok ( Bestaande uit Broccoli , Paprika's , Sojascheuten , Kipfilet (Of ZalmFilet ) (300gram) , Wortelen & Natuurlijk alles vers geen zakje met wokgroenten ofzo .
21u Magere Yoghurt 500ml.
Voila nu als jullie enige verbeteringen hebben aan mn eetschema zou dat enorm handig zijn .
Mn doel is om tg droger te worden en tg meer spiermassa bijtekomen .
Ik bn 20 jaar kom 6 maand geleden van 114kilo nu naar 86 kilo heb namelijk een dieet gevolgd gebaseerd op hoog eiwit gehalte en laag vetgehalte en 6x eten op een dag .
nu ik train al in totaal 14maanden en train 5keer op de week met 1dag kracht 1dag cardio enz ..dus totaal 3dage kracht 2dage cardio .
Maandag : Borst Bicep + Buikspiere ( Opwarming Pompen)
Dinsdag 60 Min fietsen + Benen
Woensdag : Rug Triceps + Buikspieren ( Opwarming Optrekken )
Donderdag : 60 Min Fietsen + 20 Min Lopen -
Vrijdag : Schouders + Nek + Bicep & Triceps + Buikspieren ( Heleboel dus)
Van supplementen neem ik Bcaa's En een Eiwitteshake)
Nu bn ik aan het twijfelen om ook ng Bsn Cell Mass & Bsn Axis te nemen zouden deze 2 supplementen me ook ng helpen om spiermassa bijtekomen en vet te verliezen ?
Zal ook ff zeggen wat ik op een dag eet .
Ik train namelijk altijd in de ochtend wegens ik savonds niet kan
Smorges
8U
Muesli met Halfvolle melk 1 Kommetje ( weet niet oeveel gram ongeveer gok op 80 gram )
9u Fitness
11U Appel (+Shake)
13u 5 Eieren ( Al1 Eiwit) + 2Snede Donkerbrood
16u 2Rijstwafels ( Namelijk als tussedoor voor tg ma iet binne te hebben )
18u Wok ( Bestaande uit Broccoli , Paprika's , Sojascheuten , Kipfilet (Of ZalmFilet ) (300gram) , Wortelen & Natuurlijk alles vers geen zakje met wokgroenten ofzo .
21u Magere Yoghurt 500ml.
Voila nu als jullie enige verbeteringen hebben aan mn eetschema zou dat enorm handig zijn .
Mn doel is om tg droger te worden en tg meer spiermassa bijtekomen .
Comment