Graag wat meningen en hulp gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag wat meningen en hulp gevraagd

Hoi ,

Ik bn 20 jaar kom 6 maand geleden van 114kilo nu naar 86 kilo heb namelijk een dieet gevolgd gebaseerd op hoog eiwit gehalte en laag vetgehalte en 6x eten op een dag .

nu ik train al in totaal 14maanden en train 5keer op de week met 1dag kracht 1dag cardio enz ..dus totaal 3dage kracht 2dage cardio .

Maandag : Borst Bicep + Buikspiere ( Opwarming Pompen)

Dinsdag 60 Min fietsen + Benen

Woensdag : Rug Triceps + Buikspieren ( Opwarming Optrekken )

Donderdag : 60 Min Fietsen + 20 Min Lopen -

Vrijdag : Schouders + Nek + Bicep & Triceps + Buikspieren ( Heleboel dus)

Van supplementen neem ik Bcaa's En een Eiwitteshake)

Nu bn ik aan het twijfelen om ook ng Bsn Cell Mass & Bsn Axis te nemen zouden deze 2 supplementen me ook ng helpen om spiermassa bijtekomen en vet te verliezen ?

Zal ook ff zeggen wat ik op een dag eet .

Ik train namelijk altijd in de ochtend wegens ik savonds niet kan

Smorges

8U

Muesli met Halfvolle melk 1 Kommetje ( weet niet oeveel gram ongeveer gok op 80 gram )

9u Fitness

11U Appel (+Shake)

13u 5 Eieren ( Al1 Eiwit) + 2Snede Donkerbrood

16u 2Rijstwafels ( Namelijk als tussedoor voor tg ma iet binne te hebben )

18u Wok ( Bestaande uit Broccoli , Paprika's , Sojascheuten , Kipfilet (Of ZalmFilet ) (300gram) , Wortelen & Natuurlijk alles vers geen zakje met wokgroenten ofzo .

21u Magere Yoghurt 500ml.

Voila nu als jullie enige verbeteringen hebben aan mn eetschema zou dat enorm handig zijn .

Mn doel is om tg droger te worden en tg meer spiermassa bijtekomen .

Lees de cutsticky ff.

Voor de rest meer eiwitten nemen; je komt zo geloof ik niet aan de 258 gr eiwitten die je per dag moet hebben denk ik. Yoghurt vervangen door kwark. Rijstwafels zijn een beetje nutteloos eigenlijk. Kan je beter nog boterhammen met kipfilet of een blikkie tonijn doen denk ik.

Voor de rest zou ik gewoon whey blijven doen met evt creatine l-glutamine ofso
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Zo weinig eten, dan is het logisch dat je zoveel kilo's afvalt en nog steeds vet teveel hebt.
      Wat je eet daar heb je bar weinig,.....hmmm helemaal niets aan. Je bent alleen maar van alles aan het afbreken, ook en vooral spiermassa.

Maak eerst maar een voedingschema op basis van ca. 3000 cal om voorlopig te doen.
      Daarin 3 gram eiwitten per kilo lichaams gewicht en 85 gram vetten, de rest mag dan koolhydraten zijn.
      Doe dat maar de komende 6 weken zo en dan gaan we kijken wat de veranderingen zijn en verder aanpassen.

Van je trainingsmethode ben ik ook niet echt gecharmeerd eigenlijk.

Ik heb ergens in het forum wel een goede 3 daagsplit voor je staan waar je wat mee kan om aan je spiermassa te werken, daar kan wat cardio aan toegevoegd worden.
      Maar je voeding en een goed kracht/massa basis schema is nu even het belangrijkste voor je.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@ Marnop , kun je me eventueel helpe met een goed eetschema te geven ?

Comment

Originally posted by Ghames View Post
          @ Marnop , kun je me eventueel helpe met een goed eetschema te geven ?
          voedingsschema moet je zelf fixen, we kunnen er wel bij helpen.

Comment

ga je eerst zelf verdiepen in een goed voedingschema.
            door eerst je energiebehoefte te berekenen en dan de juiste verhouding E/K/V berekenen.
            dan maak je een voedingschema.

dan kunnen wij je verder helpen.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X