Voedings vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings vraagje

Nog een vraagje vandaag

Iemand had me eens vertelt dat je ook elke dag melk moet drinken in je voedingsschema, ik kan echter koemelk niet zo goed verdragen.. Heeft alpro soya melk (normaal of light) hetzelfde effect als gewone koemelk ?

Robx

Originally posted by Robx View Post
    Nog een vraagje vandaag

Iemand had me eens vertelt dat je ook elke dag melk moet drinken in je voedingsschema, ik kan echter koemelk niet zo goed verdragen.. Heeft alpro soya melk (normaal of light) hetzelfde effect als gewone koemelk ?

Robx
    Lijkt me een onderwerp voor het Subforum Voeding!

Anyway, als je de ingrediënten vergelijkt van beide qua vet, kcal en Kh moet je al wat wijzer zijn.
    Denk overigens dat het hetzelfde effect heeft.
    Last edited by TSS030; 30-03-2011, 19:40.
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

ow sorry ik ben nog niet zo heel lang lid dus ik wist niet dat er een voedings subforum was, ik zal het daar eens posten dan

Comment

Originally posted by Robx View Post
        ow sorry ik ben nog niet zo heel lang lid dus ik wist niet dat er een voedings subforum was, ik zal het daar eens posten dan
        Ik ook niet zoals je kan zien.

Kwestie van goed kijken
        Succes
        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Melk is niet nodig, het is gewoon een makkelijke kcal bron. Je eiwitten en andere nutriënten kan je ook uit andere producten halen.

Had ergens eens gelezen dat veel soya niet goed is voor de prostaat, weet het fijne hier ook niet van.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Soja melk heb ik al vaker voorbij zien komen in discussies of het wel of niet goed is. Sommige zeggen dat het je test-level naar beneden haalt, maar het fijne weet ik er ook van. Lees wel vaak dat de eiwitten die er in zitten niet zo goed zijn als die van melk bijv.

Vind zelf echter de smaak belangrijk en die is niet te zuipen bij soja melk. Gebruik zelf dan ook een normale koemelk waar geen lactose in zit. Daar kan ik namelijk niet goed tegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X