Televisieprogramma

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Televisieprogramma

Hi mannen

Ik ben redactrice voor een nieuw (belgisch) programma 'Open en Bloot'.

Ik zoek mannen (liefst Vlaamse) die te maken hebben met erectieproblemen. ik heb ondertussen geleerd dat bodybuilders hier vaak mee te maken hebben. Daarom richt ik mijn vraag naar jullie. Kennen jullie via via iemand misschien? Brengt iemand mij op het juiste spoor?
    Ik besef dat jullie wereld nogal macho is, maar misschien is er toch iemand die spijt heeft dat hij het zo ver heeft laten komenvan en hier openlijk wil over praten en iedereen te doen beseffen dat seksuele dysfuncties vaker voorkomt dan gedacht

Alvast  hartelijk bedankt voor uw medewerking, ik zal ze hard nodig hebben.. Bij eventuele vragen: aarzel niet om mij te contacteren: 0486/288431 of [email protected].

denk niet dat je hier iemand zal vinden daarvoor.

al zou het zo zijn dat er iemand storing heeft dan kan ik het me niet voorstellen dat hij daar voor uit komt.

maar succes verders

vind het wel grappig.....

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (missresearch @ Jun. 22 2004,16:07)]Hi mannen

Ik ben redactrice voor een nieuw (belgisch) programma 'Open en Bloot'.

Ik zoek mannen (liefst Vlaamse) die te maken hebben met erectieproblemen. ik heb ondertussen geleerd dat bodybuilders hier vaak mee te maken hebben. Daarom richt ik mijn vraag naar jullie. Kennen jullie via via iemand misschien? Brengt iemand mij op het juiste spoor?
      Ik besef dat jullie wereld nogal macho is, maar misschien is er toch iemand die spijt heeft dat hij het zo ver heeft laten komenvan en hier openlijk wil over praten en iedereen te doen beseffen dat seksuele dysfuncties vaker voorkomt dan gedacht

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking, ik zal ze hard nodig hebben.. Bij eventuele vragen: aarzel niet om mij te contacteren: 0486/288431 of [email protected].
      En wie heeft u dan verteld of geleerd dat bodybuilders hier vaak problemen mee zouden hebben, ik denk dat je bron dan wel serieus verkeerd zit. Als wij erectieproblemen zouden hebben dan zetten we toch vlug een testo'tje en zijn we van het probleem af
      Denk dat je je eerder zal moeten richten naar een senioren site , denk dat die mensen daar meer problemen mee hebben dan wij

grtz
      stil growing

Comment

nou ehm ingrid, ik wil je best helpen alleen....

ik ben bang dat als ik jou zie dat mijn erectieproblemen direct opgelost worden... gege

Haha, een erectiestoornis....mischien arie... die krijgt hem niet meer naar beneden af en toe!

maak me gek!

Hahahahaha!
        Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Haha, een erectiestoornis....mischien arie... die krijgt hem niet meer naar beneden af en toe!
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

wat zijn de betaling overigens??
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

oei jongens, ik denk wel dat jullie haar bang hebben gemaakt... ze is precies gaan lopen. die horen we niet meer terug

greetz
              I just live once and I want the max out of it!

Comment

Hier mag je zeker niet op reageren , de bodybuildingsport is al zo taboe voor vele mensen omdat iedereen denkt dat we anabolenjunky's zijn en onze hersenen in onze spieren zitten.
                Deze vrouw zoekt gewoon sensatie voor haar programma.
                En zo de bodybuildingsport nog meer belachelijk maken door te zeggen dat bodybuilders inpotent zijn , er zal nooit eens een programma komen waar bodybuilders worden aanzien als echte sportmensen , en dit in de meeste gevallen omdat de mensen jaloers zijn op sommige lichamen en er zelf geen werk van kunnen maken omdat ze geen karakter hebben.
                Dus zeg ik : " Fuck-Off bitch of kom met een programma af waar de bodybuildingsport in een goed daglicht komt ".

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

I live to end the game

Comment

Dat van die macho-cultuur klopt wel, zie ik...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

bedankt voor jullie ongeloofelijk vriendelijke reacties! NOT!
                        Ik ben gewoon aan het researchen, ik denk dat ik jullie vriendelijk iets gevraagd heb, en ja, jullie zijn altijd vrij om jullie mening te uiten. Ik heb ook mijn onderwerp ingeleid als zijnde 'delicaat'. Maar om mij als bitch te gaan uitschelden gewoon omdat ik jullie een vraag durf te stellen vind ik te ver gaan!
                        Het is niet omdat je op een forumsite bent, dat je niet meer beleefd moet zijn.
                        Jullie hebben mij bijzonder erg teleurgesteld. Voordien had ik geen vooroordelen over boybuilders, mijn zoektocht was gebaseerd op medische bewijzen, nu vind ik jullie helaas gewoon een onbeschoft volkje. Ik hoop dat er ergens in jullie milieu toch wat vriendelijke onseksistische mannen rondlopen....

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (missresearch @ Jun. 23 2004,11:26)]Maar om mij als bitch te gaan uitschelden gewoon omdat ik jullie een vraag durf te stellen vind ik te ver gaan!
                          Mee eens!
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Tja heren, ik moet deze dame natuurlijk gelijk gaan geven...
                            Ze stelt volgens mij een duidelijk vraag zonder vooroordelen. Er staat tenslotte ook duidelijk in dat er misschien mannen zijn die spijt hebben 'dat ze het zover hebben laten komen'. Daarmee zou het dus niet een vooroordeel betreffen over compensatiedrang of iets dergelijks, eerder een mogelijk gevolg van (verkeerd) gebruik van middelen.

En laten we wel eerlijk blijven en niet het bestaan van bijvoorbeeld de deca-dick gaan ontkennen.
                            Of het bestaan van mannen die na een kuur niet of verkeerd nakuren en daardoor (tijdelijk) hun libido tot het nulpunt zien instorten.

Of iemand daarover zal wilen praten is een tweede en dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
                            Maar de hele mogelijkheid van (tijdelijke) impotentie bij bb'ers afdoen als onzin en de dame die de vraag durft te stellen uitmaken voor van alles en nog wat gaat uiteraard veel te ver.
                            Het enige vooroordeel dat op deze manier bevestigd wordt is dat van de macho bb'er met compensatiedrang, die agressief reageert op het minste en, op z'n minst, veel te lange tenen heeft.

Of wellicht voelen de mensen met de hefstigste reactie's zich wel persoonlijk aangesproken...  

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (missresearch @ Jun. 23 2004,11:26)]Voordien had ik geen vooroordelen over boybuilders, mijn zoektocht was gebaseerd op  medische bewijzen, nu vind ik jullie helaas gewoon een onbeschoft volkje. Ik hoop dat er ergens in jullie milieu toch wat vriendelijke onseksistische mannen rondlopen....
                              Dat zal me een objectief onderzoek worden dan! Omdat een aantal mensen hier te kennen geeft niet mee te willen werken (de een misschien iets ongenuanceerder dan de ander), besluit je maar alle body builders over een kam te scheren, als zijnde een onbeschoft volkje.
                              Ik denk dat je hier trouwens best nog wel wat vriendelijke mannen kunt vinden, maar niet sexistische mannen? Dat zal zoeken zijn naar een speld in de hooiberg... En wake up Miss Research, die mannen zul je ook niet vinden onder niet Body builders!  
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X