Originally posted by [b
Maar uh... er zijn genoeg BBers die geen AS gebruiken. Ook wordt AS in zo goed als elke sport gebruikt.
Waarom de kreet dat erectie problemen vaak voorkomen bij BBers? Wij trainen keihard, leggen ons zelf zware disciplinaire regels op (training, voeding, rust, etc) om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Velen passen zelfs hun volledige levenstijl aan.... En dan hebben wij zoooo vaak last van erectie problemen, sorry hoor maar da's gel..
Erectie problemen kunnen ontstaan door zoveel verschillende faktoren (zowel medisch als psychisch).
Missresearch ik wil je absoluut niet aanvallen ofzo... Ik blijf altijd beleefd. Maar vind wel dat je je oproep op een andere manier had kunnen plaatsen. Ik vind het niet zo gek dat je dit soort reacties hebt gekregen. Ik denk dat als je het op een andere manier had gevraagd je hele andere reacties had gekregen. Het komt nl. te vaak voor dat BBers aangevallen worden op hun levenstijl.
Ik wil je best meer info geven als je daar in geintresseerd bent. Even voor de duidelijkheid 'ik heb nog nooit erectie problemen gehad'
Comment