stofwisseling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stofwisseling

Hey,

Ik ben 17 jaar en ik heb een vrij hoge stofwisseling , ben niet echt mager maar hang ergens tussen een ecto en een meso.
    Dit komt meestal door de hoge stofwisseling.
    Voor de training wil ik graag men concentratie de lucht in jagen en gebruik dus taurinepillen van xxlnutrition.

Op de voorkant staat:
    meer energie
    meer concentratie
    hogere stofwisseling

Wil dit dan zeggen dat ik men voedingsstoffen nog sneller verteer/omzet?
    En ik dus veel moeilijker massa aankom?
    Of maakt het weinig uit?

groetjes

Originally posted by piqueteer View Post
    Wil dit dan zeggen dat ik men voedingsstoffen nog sneller verteer/omzet?
    En ik dus veel moeilijker massa aankom?
    Of maakt het weinig uit?

een hogere stofwisseling houdt in dat je meer verbrandt per dag als het ware of in ieder geval in staat bent toe, dus dat betekent simpelweg meer gaan eten. Tenminste dat lijkt mij..
    "Straight outta gym"

Comment

Als jij er meer energie van krijgt, ben je actiever. Hoe actiever je bent, hoe meer voeding je nodig hebt.

Originally posted by piqueteer View Post
      Dit komt meestal door de hoge stofwisseling.
      Als je er van overtuigt bent, waarom laat je dan niet gewoon je schildklier testen?
      Maar veel mensen denken dat ze veel eten, terwijl ze gewoon veel te weinig eten.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Als jij er meer energie van krijgt, ben je actiever. Hoe actiever je bent, hoe meer voeding je nodig hebt.

Als je er van overtuigt bent, waarom laat je dan niet gewoon je schildklier testen?
        Maar veel mensen denken dat ze veel eten, terwijl ze gewoon veel te weinig eten.
        Ik eet niet alles op wat ik tegenkom, ik eet echt wel met een visie.
        Ik zou alleen echt mijn behoefte eens willen weten.

Ik ben 2m en weeg 84-85kg. Voor een 17 jarige valt het nog wel mee, maar men metabolisme is vrij hoog.
        Men moeder steunt me verrevan, ze is absoluut niet met sport bezig en haar enige zorg is afvallen of bijkomen. Het avondeten zal dus een probleem worden want ze zal niet iedere avond kip willen eten.

Ik zoek dus een goede tool om men behoefte te bereken en mss wat tips om naast het avondeten calorien op te nemen.

Mijn ontbijt bestaat uit de basic bulk oats van xxl + whey en een banaantje.
        Ik zou nog een 2de shake kunnen nemen overdag maar 3 zal mss tegen het ongezonde aanleunen?

Iemand een goede tool?

Comment

tel eens bij elkaar op wat je eet... zal me niet verbazen als het eigenlijk best wel meevalt.

Ik vond vroeger ook altijd dat ik een snelle verbranding had... en heel veel at... Maar achteraf gezien valt het toch best wel mee :P

Niet meer shakes gaan nemen... meer goed eten. Havermout, brinta, eieren, vlees, vis, melk, noten, etc etc.
          Fear is the mind killer

Comment

Juist

veel langzaam verterende voeding.

Comment

gewoon veel eten!

Comment

Als ik jou was zou ik gaan gainen met behulp van een shake en dat 3 maal daags.
                Daarnaast goed eten en uiteraard keihard pompen.
                Had hetzelfde probleem ook snelle stofwisseling, maar met shakes en een goede eetpatroon moet je zeker wel 10 kg aan kunnen komen in een half jaar tijd.

Comment

Ohw ja en na half jaar lekker aangekomen te zijn, zou het goed zijn de NO expode te proberen ook heerlijk voor de concentratie en de pomp word echt extreem, je gaat maar door!
                  Succes maat

Comment

zeker verkoper?
                    shakes om te gainen is echt onzin als je niet boven de 4000 kcals moet komen om te groeien. Gewoon meer eten
                    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

was onlangs van plan om men schildklier tegaan testen maar wat kom j er dan allemaal door te weten ? of...?
                      alvast dank voor je reactie

Comment

kom op jongens als je ffies dit hele topic leest zie je al waar het probleem ligt en niet bij shakes/no explode en andere sups.

ontbijt shake/banaan hoop dat hij het zo bedoelt: dat dit zijn 1ste handeling is wat hij doet als hij wakker is en dit naast zijn bed staat.
                        daarna douche/lichaam verzorgen aankleden en dan volgende maaltijd oftwel havermout of brinta met melk gemixt ik doe zelf er nog kaneel/rozijnen/dextro in.
                        dit is dan je ontbijt.

dan hebben we nog geen idee wat hij over een dag eet, eet hij wit of bruin brood? of eet hij helemaal niet? dat weet je niet.
                        Gok dat dit veels te weinig is.

dan avond eten tja meeste kennen het wel moeilijke ouders maar is geen ramp, vraag of je moeder extra portie maakt voor de volgende middag bijv. als je thuis komt van school/college.

savonds? kwark met nootjes verw8 ook niet dat je dit al doet maar moet wel zeker gaan gebeuren.

sups hebben geen zin zie SF01 zijn post als je te weinig eet.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Nee geen verkoper, hahaha.
                          Maar na 2 jaar heb ik vele dingen geprobeerd en moet zeggen dat de shakes me zeker een aantal kilo's extra hebben bezorgd, maar dan gebruikte ik ze ook niet als tussendoor maar als aanvulling op men dagelijkse voeding. Na het eten geen toetje maar de shake en dat drie maal daags.
                          Maar goed, gewoon lekker door blijven trainen en wat sf01 zegt goed eten!

Comment

Originally posted by Teekema View Post
                            Nee geen verkoper, hahaha.
                            Maar na 2 jaar heb ik vele dingen geprobeerd en moet zeggen dat de shakes me zeker een aantal kilo's extra hebben bezorgd, maar dan gebruikte ik ze ook niet als tussendoor maar als aanvulling op men dagelijkse voeding. Na het eten geen toetje maar de shake en dat drie maal daags.
                            Maar goed, gewoon lekker door blijven trainen en wat sf01 zegt goed eten!
                            je kent zijn eetpatroon niet dus als je die niet kent zou ik nooit sups gaan aanraden want met sups komt hij waarschijnlijk nog niet aan met dit eetpatroon
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              je kent zijn eetpatroon niet dus als je die niet kent zou ik nooit sups gaan aanraden want met sups komt hij waarschijnlijk nog niet aan met dit eetpatroon
                              Sups hebben vaak juist het gevolg dat je nog meer gaat eten dan je al deed tijdens het trainen.
                              Ik merk het nu zelf ook, sommige sups laten je langer door gaan, geven je meer power. leuk dat je langer door kan, maar kost ook meer energie en is je dagelijkse nood dus hoger.

voordat je aan sups begint of die aanraad denk dan na wat voor gevolg het heeft, en niet alleen voor je spieren. vreet je niet en gebruik je sups kom je ook geen massa an.

Edit: Vreten is de basis
                              In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X