Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als die kerel zijn doel bereikt door 1500kcal per dag te eten, wat is daar dan grappig aan? Hij ziet er beter uit dan 99% van de mannelijke bevolking en 95% van dit forum, dus hij doet wel iets goed blijkbaar.
Ik heb nu ook weekje geleefd op 1500kcal en ik moet zeggen dat ik nog nooit op zo een korte tijd zo snel ben vooruitgegaan, ik sta droger dan ooit en toch geen spierverlies.
En wat hij zegt over die zoete aardappelen klopt ook wel ergens. Als je snel vet verliest houdt je lichaam soms vocht vast in de vetcellen. Eet je dan veel koolhydraten dan trekt dat vocht daar weg. Zoek maar eens op squishy fat op de site van lyle mcdonald.
Niet iedereen is een bodybuilder die zo groot mogelijk wil worden...
Als een soortgelijk stuk was geschreven voor vrouwen (die vaak al abnormaal weinig eten, en net iets meer beinvloedbaar zijn), had ik de humor er minder van ingezien.
Ik heb nu ook weekje geleefd op 1500kcal en ik moet zeggen dat ik nog nooit op zo een korte tijd zo snel ben vooruitgegaan, ik sta droger dan ooit en toch geen spierverlies.
echt grappig is het niet... wat ik alleen niet snap is dat hele ''alleen dit eten'' of ''helemaal niet eten''...?
Mensen worden wijzgemaakt zoals dit artikel, dat je alleen maar ,in dit geval,zoete aardappels moet eten en dan wordt je gespiers en val je af binnen de kortste tijd... Zijn wij nou zou dom..!?
Heel simpel;
-alles met mate
-natuurlijke producten. Van alles en nog wat
-genoeg training
Dat is het. Als je sneller wilt afvallen, dan verhoog je simpelweg het AANTAL keer van jouw trainingen en de MANIER waarop je traint. Voor de rest niks veranderen. De hele dag lang denken aan kilos,afvallen,spieren... Dat werkt niet. Dat werkt zelfs averecht door de stresshormonen die jouw lichaam aanmaakt wat weer resulteert in, ja hoor daar is ie, NIET afvallen danwel MEER vet...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment