Vetpercentage vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage vrouwen

Aangezien er nogal wat verschil zit tussen het vetpercentage van mannen en vrouwen: Kan iemand mij vertellen welk vetpercentage de vrouwen op het podium ongeveer hebben?

Ik kan het nergens vinden.

ik weet alleen dat het gemiddelde bij mannen rond de 17% ligt maar geen idee wat het precies is bij vrouwen.
    maar het zal er ongeveer ook wel bij in de buurt liggen

Comment

Originally posted by Carl0oh View Post
      ik weet alleen dat het gemiddelde bij mannen rond de 17% ligt maar geen idee wat het precies is bij vrouwen.
      maar het zal er ongeveer ook wel bij in de buurt liggen
      In welke wereld leef jij, en het gaat op stage en dat is voor mannen ongeveer 4/5%. Vrouwe no idea, marnop weet het denk wel

Comment

hoeveelheid essentieel bodyfat van vrouw is om en bij de 12%..

desondanks mikken (pro) bb'sters op een on-stage bf onder de 10% tot zelf 6%
        wat wel een serieus verschil is met die 12%, waaronder menstruatie stopt en er zich al gezondheidsproblemen kunnen voordoen...
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          hoeveelheid essentieel bodyfat van vrouw is om en bij de 12%..

desondanks mikken (pro) bb'sters op een on-stage bf onder de 10% tot zelf 6%
          wat wel een serieus verschil is met die 12%, waaronder menstruatie stopt en er zich al gezondheidsproblemen kunnen voordoen...

U moet rekenen dat een vrouw ongeveer 5% meer vepercentage heeft dan de man .Dus als een vrouw 12% heeft en je vergelijkt dat met een man zelfde leeftijdscat. zal dat ongeveer op 17% uitkomen .

Op podium hebben mannen, ik toch rond de 5% a 6% dus een vrouw zal dan wel 9% tot 10% hebben als je het vergelijkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X