Verschrikkelijke spierpijn HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschrikkelijke spierpijn HELP

Ik heb 2 dagen geleden mijn kuiten getraind.. (toen het brande maakte ik meestal nog zo'n 3-4 reps)
    Zeer waarschijnlijk te zwaar, ik zit nu echt met enorme spierpijn de 2e dag eerste viel nog wel mee maar nu had ik vandaag toen ik mijn uit wilde komen 5-10 minuten nodig voordat ik sowieso kon staan .. Het is dus niet meer de normale spierpijn die ik heb na het trainen maar dit is echt bizar...
    Iemand nog een paar wondertips voor mij?

rustig aan doen

Comment

Ja gewoon opstaan,na 5minuten lopen niks meer aan de hand,zodra je effe gaat zitten,en gaat daarna weer lopen,heb je het weer.
      Dus niet piepen,gewoon doorgaan!!
      Ik zou zeggen,zullen we samen effe de beentjes trainen!

Comment

Had ik met eerste keer kuiten trainen, heel pijnlijk maar weinig aan te doen.
        Ff rustig aan dus

Comment

Herkenbaar, als het geen normale pijn is (de pijn die je voelt bij een verwonding e.d.), dan is er niks aan de hand. Toen ik destijds german volume training deed, kreeg ik ook 2 dagen erna pas gigantische spierpijn en kon erdoor amper goed bewegen, een jas aantrekken was een hel. Dit is echter vrij normaal voor GVT, omdat het een zware belasting is voor de spieren. In jou geval heb je dus ook je spieren (waarschijnlijk) zwaarder belast dan normaal, waardoor je dus nu een paar dagen last van erge spierpijn hebt.

Maak je niet druk en het feit dat het pas naar 2 dagen in zet is normaal en typisch voor spierpijn. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon weer overgaat en er verder niks aan de hand is. Mocht het toch een ander soort pijn zijn dan spierpijn en je vertrouwt het niet, kun je altijd nog de fysio bezoeken.

Comment

Advil Spray zou verlichting kunnen bieden...bij extreme spierpijn kan ik mij hier goed mee helpen.
            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
              Advil Spray zou verlichting kunnen bieden...bij extreme spierpijn kan ik mij hier goed mee helpen.
              ik ben nooit zo'n voorstander van pijnstillers bij spierpijn, kans dat je het dan overbelast of verrekt is veel groter. de spier geeft niet voor niets aan waar de grens ligt

Comment

zorgen voor goede doorbloeding

ondanks dat het pijn doet toch wat gaan fietsen of lopen ofzo.. rustig weliswaar
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

heb zo'n soort plantenextract wat arnica heet, werkt goed tegen spierpijn/kramp. weet niet of het bij elke drogist te krijgen is. maar wel bij de tuinen.

Comment

Bij mij komt spierpijn ook altijd pas op dag 2 echt aan en tenzij het echt blessure pijn is, maar dat zou je gevoelsmatig wel moeten merken, dan is wat bij mij meestal helpt de spieren warm en doorbloedt te houden. Dus regelmatig rekken en strekken en zeker niet in de tocht zitten. Zodra ik tijdje stilzit met de spieren gaan ze sowieso weer opspelen.

Heb nooit zo erg gehad dat het echt niet te harden was, maar wellicht dat de spiergels zoals tijgerbalsem kan helpen bij je? Zal denk ik wel eerst veel pijn doen zodra je het aanbrengt dus op eigen risico :P

Comment

bij spierpijn moet je iig wel (rustig) blijven bewegen. Anders verstijft het. Succes ermee!

Comment

Je kunt wel even naar de eerste de beste hoge torenflat gaan,neem de lift naar het hoogte punt,en ren zo snel als je kunt naar beneden!

Comment

Een goede massage kan ook geen kwaad.

Als ik last krijg van me kuiten smeer ik het altijd in met chinese olie of tijgerbalsem en dan ff los masseren.
                          In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X