Zeer interessant artikel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeer interessant artikel!

http://www.simplyshredded.com/the-be...d-to-know.html

Enjoy!
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Wauw ty, een paar dingen deed ik goed. Paar dingen heb ik weer geleerd. Thnx steef

Comment

altijd goeie artikels..

jij deed toch ook PHAT he wat je vandaar gelezen hebt? of heb ik het mis..
      gaat het bij jou goed?
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

PHAT inderdaad een tijdje gedaan. Opzich goede gains gemaakt maar niet wat ik ervan hoopte. Momenteel doe ik elke training wat anders. Trainen tot ik neerval elke keer weer anders, zodat mijn lichaam niet kan wennen.

Comment

hoelang heb je het gedaan?

ik begin nu aan week 4 en moet zeggen dat kracht al ferm gestegen is
          gewicht ong hetzelfde gebleven en bf ong 1.5% gedaald..

vind het een goed, uitgebalanceerd schema en bovendien erg leuk om te doen, mede omdat het (tot nu toe) lijkt dat ik elke week verbeter

Comment

Weekje of 6. Maar de afgelopen maanden is de training niet helemaal goed geweest door omstandigheden en ben een beetje stil blijven staan. Ga vanaf morgen het weer goed aanpakken.

Comment

Is toch beetje te kort om er al mee te stoppen?

nuja, jij moet zien wat voor jou best werkt natuurlijk

Comment

Is ook eigenlijk. Maarja, het ging niet lekker en dan kun je geen schema volhouden.
                Heb nu voorbereidingen getroffen en ga weer aan de slag vanaf morgen.

Comment

dumbbell bench press beter dan barbell. Heb zelf een hele tijd alleen dumbbell bench gedaan oa omdat ik het onderzoek al eerder gelezen had. Maar nu met barbell en toch echt wel meer vooruitgang geboekt.

Comment

Goed artikel, zou eens proberen aantal oefeningen op te nemen in mijn programma....
                    In ieder geval bedankt voor de geplaatste artikel.

Comment

2) Best For Overall Chest Mass: Dumbbell Bench Press
                      Ik zou Barbell BP/DB BP sowieso niet zien als oefening voor borst massa.
                      Dan doe je beter cable flyes of een variant hiervan.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Aantal uitspraken niet onderbouwt, sommige blijken uit onderzoek... maar geen links ernaar.
                        Da's dan wel weer jammer
                        Fear is the mind killer

Comment

Staan wel aardige dingen tussen, het begon vooral goed. Maar toen kwam dit:
                          11) Best Intensity Technique For Muscle Growth: Forced Reps
                          15) Best For Overall Abdominal Development: Crunch
                          20) Best Cardio Technique For Burning Fat:HIIT

Dat een techniek meer testosteron of groeihormoon na afloop veroorzaakt zegt niets over het herstel dat je nodig hebt. Groei is daarnaast ook niet puur afhankelijk van het gemeten testosteron of gh na een training, maar afhankelijk van de werking van het gehele lichaam gedurende meerdere dagen, weken, maanden.
                          Crunch moest ik simpelweg om lachen. Ik ga hier ook geen uitleg bij geven.

HIIT: Als je trainingsintensiteit en volume hieronder gaan leiden kan het weleens veel nadeliger uitpakken tov lage intensiteit cardio.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

thanx!! nice artikkel, goed gevonden!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Staan wel aardige dingen tussen, het begon vooral goed. Maar toen kwam dit:
                              11) Best Intensity Technique For Muscle Growth: Forced Reps
                              15) Best For Overall Abdominal Development: Crunch
                              20) Best Cardio Technique For Burning Fat:HIIT

Dat een techniek meer testosteron of groeihormoon na afloop veroorzaakt zegt niets over het herstel dat je nodig hebt. Groei is daarnaast ook niet puur afhankelijk van het gemeten testosteron of gh na een training, maar afhankelijk van de werking van het gehele lichaam gedurende meerdere dagen, weken, maanden.
                              Crunch moest ik simpelweg om lachen. Ik ga hier ook geen uitleg bij geven.

HIIT: Als je trainingsintensiteit en volume hieronder gaan leiden kan het weleens veel nadeliger uitpakken tov lage intensiteit cardio.
                              Bij 11 ook beetje drogredenering. -> hogere testosteron en GH gemeten dan zonder forced reps garandeert niet meer groei. Als je daardoor bijvoorbeeld je spieren meer beschadigd is het resultaat misschien juist wel lager.
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X