Gewichten voor pols/enkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Falstyr heeft gelijk. Door die dingen om te doen voelen je ledematen zwaarder aan. Je lichaam went hieraan en probeert de zelfde prestaties uit te oefenen met het gewicht als net daarvoor. Eens je er aan gewend bent rekent je lichaam op die extra kilo's. Neem je deze weg dan dan zet je lichaam nog altijd evenveel kracht omdat hij nog steeds denkt dat je ledematen even zwaar wegen. Je lijkt dus lichter omdat je lichaam een overschoot aan kracht geeft voor het verplaatsten van te weinig gewicht. Je lichaam went er terug aan en het effect is weg.

Je kan het gerust in de gym testen hoor. De beste oefening ervoor is de leg extension. Doe je aantal herhalingen, ga tussen de machine uit en doe het al zittend nog eens zonder gewicht. Je trapt je zelf bijna een blauw oog.
    Chaos. Panic. Disorder. My work here is done

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
      hmm, een goede vriend van me traint al jaren met die dingen om en is er toch echt behendiger mee geworden is mij en hemzelf opgevallen..
      En ik heb er vroeger hele dagen mee rond gelopen voor werk, alledaagse dingen en trainingen. Nu liggen ze op me boekenplank stof te happen. Die dingen zijn nutteloos.

Comment

maar maakt het je benen of kuiten dan niet gespierder als je er mee zou geen trainen of hardlopen?
        Ik heb wel gehoord van deze training maar ook gehoord dat het slecht is voor je enkels op lange termijn.
        Nou heb ik wel een vraag;
        Ik heb zelf last van slappe enkels, zou het dan juist niet beter zijn om ze wel te gebruiken? Of wat zou ik anders kunnen gebruiken?

Comment

Heb ook altijd vechtsporten beoefend,en nu nog,nooit met die dingen getraind!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
            Heb ook altijd vechtsporten beoefend,en nu nog,nooit met die dingen getraind!
            NIEMAND HEEFT HET OOK OVER VECHTSPORT? Ik heb het over die bandjes.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by MrsSashable View Post
              maar maakt het je benen of kuiten dan niet gespierder als je er mee zou geen trainen of hardlopen?
              Ik heb wel gehoord van deze training maar ook gehoord dat het slecht is voor je enkels op lange termijn.
              Nou heb ik wel een vraag;
              Ik heb zelf last van slappe enkels, zou het dan juist niet beter zijn om ze wel te gebruiken? Of wat zou ik anders kunnen gebruiken?
              je lift natuurlijk wel gewicht omhoog en omlaag met die bandjes maar denk niet dat zo'n laag gewicht veel effect heeft.

Bij het sporten zou ik je enkels laten intapen, voor in het algemeen zou ik het niet weten..
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                NIEMAND HEEFT HET OOK OVER VECHTSPORT? Ik heb het over die bandjes.
                Volgens mij heeft iemand het hier wel degelijk over gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X