Bruin Brood.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bruin Brood.

Ik weet dat als je wilt groeien je goed moet eten .. Nu weet ik dat een bruine boterham makkelijk en snel te maken is en goed is om de hele dag door te nemen.

Alleen krijg ik het gewoon niet door mn strot. Zijn er mensen die dit ook hebben en wat kan ik als vervanger nemen? Ik ben gewoon geen brood eter.

Alvast bedankt!

havermout, brinta, rijst
    Fear is the mind killer

Comment

alle graansoorten.
      zoek rond, en kies voor volkoren granen.

ik maak zelf altijd zilvervliesrijst met kip en avocado en sesamzaad en wat rauwkost zoals tomaat en paprika.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Mikev View Post
        Ik weet dat als je wilt groeien je goed moet eten .. Nu weet ik dat een bruine boterham makkelijk en snel te maken is en goed is om de hele dag door te nemen.

Alleen krijg ik het gewoon niet door mn strot. Zijn er mensen die dit ook hebben en wat kan ik als vervanger nemen? Ik ben gewoon geen brood eter.

Alvast bedankt!

Hoe kom je er bij dat brood goed is om de hele dag door te nemen?

er zijn trouwens veel soorten brood, ieder brood smaakt anders. Verder bepaal je zelf of het wel of niet lekker is door de keuze van brood en vers of oud en welk beleg je gebruikt.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

beter om volkorenbrood te nemen, of anders vezelrijkkrackers of havermout

Comment

Probeer eens volkoren brood is best lekker met een beetje boter met kipfilet

Comment

Bedankt jongens!

Comment

volgens mij is 1 fles bier 2 bruine boterhammen...dus 6 bier zou ik zeggen

Comment

Originally posted by bauke86 View Post
                  volgens mij is 1 fles bier 2 bruine boterhammen...dus 6 bier zou ik zeggen
                  Nee dat is niet zo
                  en het gewoon kut advies in zijn geheel

Comment

ik denk niet dat je bruin brood de hele dag door kan nemen (doe ik toch niet)
                    het beste is wat bruin brood bij je ontbijt lekker volkoren ofzo... zo is het er bij mij toch ingeplant!
                    en dat van niet door je strot krijge?? gewoon erin douwen, knabbelen en slikken je kan alles eten maar je moet het gewoon willen ;-) als het echt niet gaat kan je ook altijd ongezoete muesli/cruesli of havermout nemen.
                    -tears will get you sympathy, sweat will get you results-

Comment

Tegenwoordig is vaak aan bruinbrood mout toegevoegd. Als je dat verhit caramelliseert dat en krijg je een mooie donkere kleur. Prachtig om gewoon witbrood te bakken met veel mout, wordt erg donker. Dan denk je dat je bruinbrood eet, maar eigenlijk is het wit.

Een uitzondering hierop is de volkoren variant. Dit is een beschermde naamvoering die niet gevoerd mag worden wanneer het geen volkorenbrood is. Dus in de winkel waar volkoren brood op staat is ook Volkoren!

Comment

Omdat ik geen tarwe, rogge en gerst mag bak ik altijd zelf brood. Ik gebruik hiervoor een mix van teff en maïsmeel. Het resultaat is een erg stevig en vezelrijk brood met een nootachtige smaak.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Mikev View Post

Alvast bedankt!
                          Als ik jou was zou ik het liefst havermout pakken. heerlijk met een scoopje whey. en het vult ook nog is goed!
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            Omdat ik geen tarwe, rogge en gerst mag bak ik altijd zelf brood. Ik gebruik hiervoor een mix van teff en maïsmeel. Het resultaat is een erg stevig en vezelrijk brood met een nootachtige smaak.
                            teff is super, wel erg duur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X