misselijkheid training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• misselijkheid training

beste mede bodynetters.

Ik heb vandaag een pre workout product binnen gekregen en natuurlijk meteen gebruikt(ik zal de naam niet noemen behalve als er om gevraagd word wil de leverancier niet in het zwart licht zetten).

Het begon lekker kreeg een focus op mijn training en voelde de energie komen, 2 oefeningen echt geknalt tot schreeuwens toe bij de laatste reps. Vanaf toen begon ik mij steeds misselijker te voelen tot zelfs een gevoel alsof ik moest overgeven. heb hierna nog een oefening gedaan en toen heb helaas mijn training op moeten geven.

mijn voeding voor de training zag er als volgt uit:

2,5 uur voor de training; 50 gr zilvervlies rijst, 100 gr kip en zo'n 200 gr wokgroenten.

2 uur voor de training; 50 gr brinta met 300ml halfvolle melk.

1 uur voor de training; whey shake met 200 ml halfvolle melk.

30 min voor training; pre workout met water.

Mijn vraag is nu of iemand weet hoe dit komt? kan ik niet goed tegen het product of de combinatie met de voeding?

Heb vandaag wel benen getraint en daarbij ben ik altijd erg duizelig maar dit was wel het toppunt, heb overigens ook een pijnlijk gevoel als ik op mijn maag druk.

Hopelijk heeft iemand hier wat info over, Mvg midas

Eerste waar ik aan denk is of er caffeine in zit en of je lichaam die dosering niet gewend is? Als ik na een periode geen caffeine te gebruiken een hoge dosering neem kan ik me wel wat slecht/misselijk voelen. Als ik dan langzaam aan opbouw kan ik na verloop van tijd wel het dubbele innemen zonder me slecht te voelen.

Combinatie met voeding lijkt me eerder onwaarschijnlijk.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik had hier laatst een topic over gemaakt. Ik heb hetzelfde. Het ligt aan het feit als je je inspant dat het bloed dan meer richting je spieren gaat en niet naar je maag en darmen waardoor je een misselijk gevoel krijgt. Van melk word ik over het algemeen sneller misselijk maar dat is persoonlijk.
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X