(alcohol) buikje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (alcohol) buikje...

Beste forum leden...

Heb ff een vraagje:
    Ik train al ruim 10 jaar...3 x in de week krachttraining. Ben eigenlijk best tevreden over mn lichaam, behalve over mijn buik..
    Ik denk dat mijn buikspieren goed ontwikkeld zijn, behalve dat er een vetlaag op zit.. het bekende zwembandje.
    Ik weeg ongeveer 80 kg en heb over mn hele lichaam geen vet, behalve het bandje..

Ik eet best gezond dagelijks: veel eitwitten, kip, runderrookvlees, vis, fruit, groente etc...
    Alleen: komt ie: ik hou wel van een biertje,wijntje en tijdens uitgaan ook van sterke drank... Ik denk dat dit de reden is van mijn buikje....
    Nu wil ik hier graag vanaf de komende maanden. Weet dus dat ik minder moet gaan drinken..

Iemand tips hoe ik het snelst van mn buik af kan komen? Ik dacht zelf aan 3x in de week krachttraining en 1x in de week intervalcardio. 45 minuten.
    En als het kan maximaal 1x in de week aan de alcohol...(wordt een uitdaging met alle outdoor feestjes de komende tijd en het terrasjes weer...)

Thanx voor de reacties!

Tinus

Je kan ook gewoon nog even de zomer doorzuipen met idd de outdoors en terrasjes in dat gruwelijk lekkere zonnetje en dan later cutten. Ik ben niet echt ervaren hiermee, maar ik kan je vertellen dat als je vet wil verliezen met minimale tot geen spierverlies moet je op onderhoud eten en toch minimaal wel 3x per week cardio/HIIT bij je KT. Ik zou even wat rondkijken bij het voedings forum in de sticky's staat volgens mij goede info over cutten.

Succes
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X