Advies nodig.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies nodig.

Ik ben 21, 190, 72kg, ik fitness al bijna 1jaar en probeer minimaal 3x in de week naar sportschool gaan. Ik eet veel vruit,vlees,aardapelen en gebruik shakes met melk. Ik gebruik Amino 1000 en Pro-Amino Muscle Fuel/Muscle and weight gainer., maar ik om niet aan in gewicht, ik blijf hetzelfde. Mijn spieren worden opgepompt op sportschool en na een paar uur is dat weer terug bij normaal. Na elke training voel ik dat ik helemaal op ben , ik geef alles wat ik heb op sportschool. Kan iemand me helpen en vertellen wat ik allemaal verkeerd doe en wat moet ik beter doen of anders en helpen met maken van een trainingschema. Ik heb al paar schemas geprobeerd maar ik merk geen veranderingen. En wat moet ik het beste innemen kwa suplementen en evt. voedsel.

Waarschijnlijk eet je gewoon te weinig

post eens wat je op een trainingsdag eet.

Comment

Wat is je doel om zwaarder te worden? Je kunt ook rond het zelfde gewicht blijven maar toch aan het veranderen zijn. Heb je wel eens je vet percentage laten meten. bijv.

Comment

Als je voeding niet in orde is hebben supplementen ook minder nut. Plaats inderdaad eens wat je eet, met calorie-eiwit-koolhydraat-vet getallen erbij. Vergelijk dat eens met je behoefte.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Als je voeding niet in orde is hebben supplementen ook minder nut. Plaats inderdaad eens wat je eet, met calorie-eiwit-koolhydraat-vet getallen erbij. Vergelijk dat eens met je behoefte.
          Hier ben ik het helemaal mee eens.

Het woord supplement betekent aanvulling. Alle supplementen die je eet/drinkt zijn bedoeld als aanvulling op je normale eten. Dat betekent dat je dus eerst je normale eten goed op de rit moet hebben. Pas daarna kan je supplementen toevoegen als je in bepaalde gebieden tekort komt.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Wat is veel?
            Post je voeding eens met meer detail.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X