End of the world

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    wooow dat lijkt me echt eng ..
    waar waren je ouders op dat moment ?

Hahaha, ik vond het rete gezellig...iedereen dicht bij elkaar...serieus hoor.
    Geen trauma's voor Beeps, enkel een leuke ervaring in de pocket. Mijn ouders waren thuis, want ik zat op school schat
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
      Hahaha, ik vond het rete gezellig...iedereen dicht bij elkaar...serieus hoor.
      Geen trauma's voor Beeps, enkel een leuke ervaring in de pocket. Mijn ouders waren thuis, want ik zat op school schat
      woow respect hoor
      Lost all i got

Comment

Originally posted by Beeps View Post
        Ik herinner me een gymles, waarbij we op een gegeven moment allemaal bij elkaar zijn gaan zitten omdat vijf minuten later de aarde zou vergaan. Na tien minuten waanden we ons weer veilig en ging de les gewoon verder.
        Daarna heb ik nog minstens een aantal andere voorspellingen voorbij zien komen.
        Wat een flauwekul.
        LOL
        Building to a better me

Comment

doe maar over een jaar of 50 tegen die tijd word ik oud en bejaard

Comment

@ beeps ; grapig ! hehehe
            Beest in opleiding

Comment

Ik ga meer uit van de wetenschappelijke info die langzaam aan steeds meer de azteekse voorspelling bevestigd. Dat er om de tig 100.000en jaren de aarde zich zodanig verschuift dat de polen anders komen te liggen. Dit zal effect hebben op alles met allerlei natuur rampen ten gevolge. Groot deel van de mensheid zal sterven, klein deel overleeft het. Zelf hoop ik op een natuur ramp zo grootschalig als de ijstijd en dat er geen mens overleeft en dat er plaats gemaakt wordt. Hopelijk dat er een beter ras ontstaat.

En als er niks gebeurd....equally...niet boeiend.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Ik ga meer uit van de wetenschappelijke info die langzaam aan steeds meer de azteekse voorspelling bevestigd. Dat er om de tig 100.000en jaren de aarde zich zodanig verschuift dat de polen anders komen te liggen. Dit zal effect hebben op alles met allerlei natuur rampen ten gevolge. Groot deel van de mensheid zal sterven, klein deel overleeft het. Zelf hoop ik op een natuur ramp zo grootschalig als de ijstijd en dat er geen mens overleeft en dat er plaats gemaakt wordt. Hopelijk dat er een beter ras ontstaat.

En als er niks gebeurd....equally...niet boeiend.
                Klinkt goed, maar eerst nog 50 jaar plezier maken in die ijstijd
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

No way dat het gaat gebeuren, je kunt niet van honderden jaren vooraf voorspellen wat het gaat gebeuren in 2012

Gewoon ervan genieten zolang je leeft
                  Als het gaat gebeuren, dan is het maar zo
                  Echte mannen eten geen honing want die kauwen op bijen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Hopelijk dat er een beter ras ontstaat.

Cup dubbel d
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zolang ze maar gravity-resistant zijn dan.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

In dat geval...als we nu mogen wensen hoe de wereld er dan uitziet...

Doe mij maar de leiding over een volmaakt ras gladiatoren...ik zou me kostelijk vermaken

Ineens hoop ik dat er in 2012 toch iets magisch gaat gebeuren...

@falstyr : vertel ons de datum, dan kunnen we ons alvast verheugen
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Simpel google search "Science Shifting Earth Poles" en dan krijg je een hele rits aan sites.

Pole Shift 2012 | Ends of the Earth -- National Geographic Channel
                          Cataclysmic pole shift hypothesis - Wikipedia, the free encyclopedia
                          The Sun Does a Flip - NASA Science
                          Earth's Inconstant Magnetic Field - NASA Science
                          Earth's magnetic pole shift unleashing poisonous space clouds linked to mysterious bird deaths

Er staat geen vaste datum voor. NASA zegt alleen dat we're overdue voor een polar reversal inclusief mondiale rampen.

The Sun's magnetic poles will remain as they are now, with the north magnetic pole pointing through the Sun's southern hemisphere, until the year 2012 when they will reverse again. This transition happens, as far as we know, at the peak of every 11-year sunspot cycle -- like clockwork.
                          EarthÂ’s magnetic field also flips, but with less regularity. Consecutive reversals are spaced 5 thousand years to 50 million years apart. The last reversal happened 740,000 years ago. Some researchers think our planet is overdue for another one, but nobody knows exactly when the next reversal might occur.
                          Although solar and terrestrial magnetic fields behave differently, they do have something in common: their shape. During solar minimum the Sun's field, like Earth's, resembles that of an iron bar magnet, with great closed loops near the equator and open field lines near the poles. Scientists call such a field a "dipole." The Sun's dipolar field is about as strong as a refrigerator magnet, or 50 gauss (a unit of magnetic intensity). Earth's magnetic field is 100 times weaker.
                          Last edited by Falstyr; 08-05-2011, 10:33.

Comment

Hey cool !! Dank je, zal es kijken
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

dammn
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...