Trainen in de ochtend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bolder View Post
    ghoh ok, ik geloof je, wel gek want heb al veel gelezen dat training in de ochtend goed zou zijn omdat je juist nog koel bent ofzo...

zal ik wel verkeerd gelezen of herinnert hebben...

Je kan nog steeds in de ochtend trainen 2-3 uur nadat je wakker wordt. Wat een gezwam allemaal alsof even wachten meteen heel je ochtend voorbij is.

En de optimale trainings tijdstip is rond 16:00 wanneer je hormoon spiegels in balans zijn. In de ochtend overheerst cortisol en in de avond wat anders wat mee ven niet te binnen schiet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Je kan nog steeds in de ochtend trainen 2-3 uur nadat je wakker wordt. Wat een gezwam allemaal alsof even wachten meteen heel je ochtend voorbij is.

En de optimale trainings tijdstip is rond 16:00 wanneer je hormoon spiegels in balans zijn. In de ochtend overheerst cortisol en in de avond wat anders wat mee ven niet te binnen schiet.
      onzin, dat verschilt van persoon tot persoon.
      je hebt ook ochtend en avond mensen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        onzin, dat verschilt van persoon tot persoon.
        je hebt ook ochtend en avond mensen.
        Wat jij wilt jochie. Veranderd niks aan de feiten. Bij iedereen werkt het precies hetzelfde. Hormoon levels zijn gewoon rond 16:00 in balans en daarom het beste moment om te sporten. Ochtend en avond mensen is niks meer dan gebaseerd op gevoel. En gevoel betekend niks wat dit betreft.

Dat mensen wegens omstandigheden op andere tijden trainen kan. Heb dat niet altijd in de hand. Maar ook dat veranderd niks aan het feit dat rond 16:00 gewoon beste trainingsmoment is.

Comment

Zolang je goed eet is er imo niks aan de hand wanneer je ´s ochtends traint, wel even je maaltijd liefst 1,5 uur laten zakken (1 uur min.). Heb ook zat keer alleen maar 's ochtends getraind en gewoon goed vooruit gegaan. Als je 130gr havermout al veel vind ligt het voor 90% zeker gewoon aan je voeding en vreet je niet genoeg. Als je als een ecto eet zal je ook een ecto blijven..
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
            Wat ik gelezen heb is dat in de ochtend je Testosteron-spiegel het hoogst is, vandaar dat mannen vaak sex willen als ze wakker worden:-). Hier kan je dus ook gebruik van maken in the Gym. Ik train zelf graag in de ochtend(onregelmatige werktijden). Sta dan gewoon 1,5 tot 2 uur eerder op goed eten en dan aan de slag!
            sex in the gym ?
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X