wat doen in mijn situatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen in mijn situatie

Hallo ik ben 15 jaar. Ik weeg 68 kilo en ben 1.82 meter. Ik train al sinds begin mijn 14e jaar in de sportschool en ook thuis. Ik heb grote biceps/triceps/borstspieren/rugspieren ect. voor mijn leeftijd. Thuis oefen ik met dumbells van elk 10 kilo. De schema voor mijn biceps thuis is: concentrated curl 12 herhalingen 3 sets-hammer curl 12 herhalingen 3 sets en twisted curl 12 herhalingen 3 sets.Maar mijn vader zegt dat ik moet stoppen met trainen of veel lichter moet gaan trainen. Wat vinden jullie? moet ik zo doorgaan? Of lichter trainen?

mvg
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

lees de stickies (de in het rood weergegeven topics bovenin elke groep) en laat je vader ze ook eens lezen, daar leer je een heleboel van trust me!

is de basiskennis en dus heel erg belangrijk

Comment

waarom zou je moeten stoppen met trainen?
      te gespierd kan je niet zijn op 68kg, en met enkele setjes train je toch ook niet echt hard.
      ik snap het probleem niet goed
      powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Ik zal de stickies lezen. En me vader vind mij te gespierd voor mijn leeftijd. Hij was vroeger bodybuilder maar ik dacht laat ik het hier eens vragen.

Comment

als je vader vroeger bodybuilder was, weet hij goed genoeg dat wat je nu doet niet hard trainen is.
          maar heeft hij misschien schrik dat je zoals hem geobsedeerd geraakt door fitnessen.
          powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Mijn vader zegt dat ik te veel train. Ik train al mijn spieren om de 2 dagen met 3 sets. Dus volgens jou mag ik gewoon verder trainen?

Comment

Ik zou liever gaan voor zwaarder en minder. Het principe "Less is more" lijkt namelijk qua massa/kracht het beste voor mij op te gaan. Dus 1x per week stevig aanpakken afwisselend met lichtere trainingen. Kijk wat voor jou werkt..
              "Straight outta gym"

Comment

blijve gaan
                Beest in opleiding

Comment

Als het kan ga ik verder met mijn eigen schema. Bedankt voor jullie hulp.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X