doet het niet bij mij iemand enige idee waarom
http://www.simplyshredded.com/
Collapse
X
-
Waarschijnlijk hebben je ouders een beveiliging in laten bouwen op je pc om te voorkomen dat je op dit soort sites terecht komt, dit om jou te beschermen tegen verdere aftakeling van je lichaam, je bent al zo shredded als ik weet niet wat....je ouders zijn gewoon bezorgd om je, thats all..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
-
Originally posted by okidoki71 View PostWaarschijnlijk hebben je ouders een beveiliging in laten bouwen op je pc om te voorkomen dat je op dit soort sites terecht komt, dit om jou te beschermen tegen verdere aftakeling van je lichaam, je bent al zo shredded als ik weet niet wat....je ouders zijn gewoon bezorgd om je, thats all.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostWaarschijnlijk hebben je ouders een beveiliging in laten bouwen op je pc om te voorkomen dat je op dit soort sites terecht komt, dit om jou te beschermen tegen verdere aftakeling van je lichaam, je bent al zo shredded als ik weet niet wat....je ouders zijn gewoon bezorgd om je, thats all.
Comment
-
julie zijn gek ofso ?
alles wat ik vraag heeft gelijk te maken met vet dit vet dat wtf man ?
simplyshredded staat bom vol dingen over mensen die mij motiveren .
er staan genoeg dingen over bulken damm
ik vraag me eerder wat er met jullie is man shitLost all i got
Comment
-
bij mij doet die site het gewoon
Originally posted by okidoki71 View PostWaarschijnlijk hebben je ouders een beveiliging in laten bouwen op je pc om te voorkomen dat je op dit soort sites terecht komt, dit om jou te beschermen tegen verdere aftakeling van je lichaam, je bent al zo shredded als ik weet niet wat....je ouders zijn gewoon bezorgd om je, thats all.
Andere reden kan ik niet bedenken waarom die het niet doet bij jou.
Comment
-
Originally posted by rotterdam010 View Postkarwan wat is er met je??
ff zonder geintjes heb je echt een vet fobie ofwat??
Je bent al zo droog als een vis op het droge, je hoeft je helemaal niet met deze dingen bezig te houden je moet je gewoon lekker de hele dag volproppen man
is gewoon een goede bodybuilding site voor inspiratie
Comment
-
Toen ik bij een vriend van mij in Utrecht was deed ie het ook niet. Hadden Tele2 internet, weet niet of het daar mee te maken heeft. Thuis werkt ie gewoon, mobiel deed het daar ook gewoon.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Wij hebben ook Tele2, gaat prima hier. Ik heb de laatste versie van Firefox.
Karwan, zorg even dat je de nieuwste versie van je browser hebt, en ook alles recentely ge-update hebt. Soms doen pagina's lastig als je plug-ins zoals Flash verouderd zijn.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-