Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toen ik bij een vriend van mij in Utrecht was deed ie het ook niet. Hadden Tele2 internet, weet niet of het daar mee te maken heeft. Thuis werkt ie gewoon, mobiel deed het daar ook gewoon.
ik heb tele 2 en hij doet het hier niet misschien daar door ?
Wij hebben ook Tele2, gaat prima hier. Ik heb de laatste versie van Firefox.
Karwan, zorg even dat je de nieuwste versie van je browser hebt, en ook alles recentely ge-update hebt. Soms doen pagina's lastig als je plug-ins zoals Flash verouderd zijn.
hou je reacties voor je even seriues.
jij begint me een beetje te iriteren ..
no comment .
No comment? Wat denk je zelf, Krielkipje.
Jij begint me niet te irriteren overigens, ik vind jou de lolbroek van het forum want ik moet elke keer echt vréselijk om je lachen!!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Daar hebben we al een discussie over gehad, hij heeft zelf ook gezegd dat hij het minder krampachtig wil aanpakken. Zullen we hem daar dan ook de kans voor geven?
Daar hebben we al een discussie over gehad, hij heeft zelf ook gezegd dat hij het minder krampachtig wil aanpakken. Zullen we hem daar dan ook de kans voor geven?
Heb je alles van hem meegekregen dan? Hij is al heel lang vreemd bezig, al toen jij nog helemaal geen lid was en dus weet je de helft niet eens.
Maar ik ben er verder klaar mee, van mij heb je geen last meer.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
okee gelukkig ik weet waar ik mee bezig ben .
ik weet van wie ik advies moet aanemen en van wie niet.
en ik doe dat ook van de meeste op deze site dus hierbij hoop ik geen last meer
van je te hebben
dus hierbij hoop ik geen last meer
van je te hebben
Ik had het tegen Ellie.
En hoewel je knap brutaal bent voor zo'n klein manneke, lig ik echt slap om je.
Natuurlijk heeft het ook helemaal geen zin om op je te reageren, want je leest selectief en neemt alleen dingen aan die je wilt horen. Mensen die commentaar op je hebben, negeer je of zeik je af. Dat maakt het grappig maar daarom word je ook door veel mensen niet serieus genomen.
maar enfin, het is zaterdagavond, ik heb toch weer even lol om je gehad en ik wens je nog een heel mooi weekend.
Ik had het tegen Ellie.
En hoewel je knap brutaal bent voor zo'n klein manneke, lig ik echt slap om je.
Natuurlijk heeft het ook helemaal geen zin om op je te reageren, want je leest selectief en neemt alleen dingen aan die je wilt horen. Mensen die commentaar op je hebben, negeer je of zeik je af. Dat maakt het grappig maar daarom word je ook door veel mensen niet serieus genomen.
maar enfin, het is zaterdagavond, ik heb toch weer even lol om je gehad en ik wens je nog een heel mooi weekend.
dat is wat jij mensen wijs maakt op deze forum .
1mans lolletje achter je pc
En dat is waarom ik en beau je niet serieus nemen. Je bent nogal een mierenneukert wat dat betreft. En je bent inderdaad vrij selectief met betrekking tot de info die je aanneemt.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment