Enquete sport- en voedinscoach

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enquete sport- en voedinscoach

Beste Sportieveling,

Ik doe voor mijn opleiding een afstudeeronderzoek voor Vitalics. Vitalics is een vitaliteitssupportgroep. Dit houdt in dat zij mensen begeleiden met hun gezondheid op het gebied van sport en voeding.

Zij zijn momenteel een online product aan het ontwikkelen dat u kan coachen op het gebied van sport en voeding. Hieraan zijn een aantal tools gebonden: u kunt voor de computer sporten en door middel van verschillende oefeningen uw lichaam sterker, soepeler, leniger etc. maken. Verder kunt u gecoacht worden in het kiezen van de juiste gezonde voeding, om zo uw doelen te kunnen bereiken.

U kunt de enquĂȘte invullen door op de volgende link te klikken: www.leefstijl.tk

Zij bieden u dan tevens de mogelijkheid om het product twee weken lang GRATIS uit te proberen!

Wanneer het product dan af is krijgt u van ons een melding per e-mail met daarbij een inlogcode, die u toegang tot het product geeft.

Het invullen zal ongeveer 5 minuten van uw tijd kosten.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit bericht door te sturen naar familie en vrienden.

Bedankt voor uw medewerking.

Met vitale groet,

Elvin Ridder

Verwacht dat wij niet de doelgroep zijn. Meeste weten hier wat goede voeding inhoud en volgens mij sport niemand voor de computer.
    Goede training begint bij een goede sportschool niet thuis.

Comment

indd, wij zijn niet de juiste doelgroep voor dit computer sport gedoe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X