Iifym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iifym

ik heb een research even snel gedaan.
    en er word duidelijk gezegt dat niet uit maakt wat je eet.
    wit of bruin brood snelle(suikers) of complexe carbs.
    maakt niet uit welke vetten als het maar in je schema past.
    hier in deze link paar bronnen lees ze alemaal even door aub http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=133634471

Meals Eating Now XIII - Page 36 - Bodybuilding.com Forums
    hier nog eentje waar ze alemaal los gaan op wat ze eten .
    graag meer reacties ..
    en er word nogmaals duidelijk gezegt dat je echt alles kan eten wat je wilt het maakt niet uit wat aleen transvetten etc is een uitzondering
    Lost all i got

U hoeft geen studies voor elementaire regels van de voeding. Zolang u op uw voeding doelen, is het - als je geen diabetes - komen niet uit waar de genoemde voedingsstoffen. Point.

Echter, kunt u uw macro voedingsstoffen doelen niet worden bereikt met 100% Fast-food dat is gewoonweg niet, probeer dan met behulp van 200g eiwitten, 200g koolhydraten en 80g vet om te voldoen aan Big Macs, zal het mislukken jou. Als je de meeste "gezonde" spullen (groenten, vlees, eieren, melk en Co) op je neemt, kun je rustig de oneven hamburger of een ijsje te passen zonder dat dit gevolgen heeft voor uw gezondheid of uw uiterlijk

kopie paste...
    Lost all i got

Comment

W8 ff wat zinnen: Triple decker egg white and chicken breast sandwich on P28 bread

maar goed ze eten indd veel junk. Maar ik denk dat er een bepaald idee achter zit.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        W8 ff wat zinnen: Triple decker egg white and chicken breast sandwich on P28 bread

maar goed ze eten indd veel junk. Maar ik denk dat er een bepaald idee achter zit.
        jaa ze zeggen dat als je dieet voornamelijk uit goede dingen bestaat dus je dagelijke behoefte bijv 2000kcal met goede dingen vult en als je bijv bulkt 500kcal + uit alles mag halen wat je wilt
        Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
          U hoeft geen studies voor elementaire regels van de voeding. Zolang u op uw voeding doelen, is het - als je geen diabetes - komen niet uit waar de genoemde voedingsstoffen. Point.

Echter, kunt u uw macro voedingsstoffen doelen niet worden bereikt met 100% Fast-food dat is gewoonweg niet, probeer dan met behulp van 200g eiwitten, 200g koolhydraten en 80g vet om te voldoen aan Big Macs, zal het mislukken jou. Als je de meeste "gezonde" spullen (groenten, vlees, eieren, melk en Co) op je neemt, kun je rustig de oneven hamburger of een ijsje te passen zonder dat dit gevolgen heeft voor uw gezondheid of uw uiterlijk

kopie paste...
          precies klinkt logisch, maar jij zegt dat ze alles eruit halen. en dat is niet zo dus. Voor de bulk zou je dit gewoon kunnen doen in mijn ogen.

Comment

foutje maar ze doen het ook in de cut .. ?
            het is echt raar dit maakt me wel beetje jaloers en gek
            hun vreten alles and staying lean !
            Lost all i got

Comment

ik zou graag weten hoe iemand met heel veel bb verstand hier op reageert.
              niet dat je wijnig weet talel!
              Lost all i got

Comment

up!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X