Wat wil je bereiken? (BB)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op lange termijn zou ik toch wel hier naartoe willen:

Geen absurde fysiek, goeie verhouding en een krachtige uitstraling. Ik kan nu nog niet te erg bulken omdat een te brute uitstraling ten koste zou gaan van carrierekansen. Mensen hebben toch vaak een schrik van grote gespierde mensen. Er hangt zo'n gevoel van publiek bezit overheen lijkt wel, iedereen vind er iets van en moet er iets over kunnen zeggen.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

something like that!
      MMA - Weightlifting

Comment

Dit is mijn streeffysiek, die hoop ik toch wel binnen 2 jaar te bereiken.

Ik weeg nu 80kg bij 179 cm en BF is 13/14%.

Om dit te bereiken moet ik denk ik richting de 86kg bij 7%.
        Attached Files
        Failure is your friend

Comment

Originally posted by kojak View Post
          ben nu 96 kg bij ong 15% bf. Een target heb ik niet echt maar 100kg bij 10% zou wel mooi zijn.. dus nog ff 10 kg vvm erbij
          woah, je lijk op die gasten van jersey shore, guido ±P

Comment

Ben jij dat op je avatar Kojak? Zo ja, zeer netjes. Hoelang train je al?
            Failure is your friend

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              kojak show is een x wat fotos dude:P

Doel korte termijn: 75 kg vet 10%.
              Lange termijn: 90 kg 8%
              zie avatar..

Originally posted by El Magico View Post
              Ben jij dat op je avatar Kojak? Zo ja, zeer netjes. Hoelang train je al?
              zeker.. train nu al 2,5 jaar in de gym.. kwam wel vaak voor dat ik een week niet ging wegens omstandigheden etc..

Originally posted by KeizerHalil View Post
              woah, je lijk op die gasten van jersey shore, guido ±P
              op die foto wel ja.. en soms zeggen mensen me dat ik indd op pauly lijk.. maar ik vind van niet Komt misschien door me kapsel of tann haha maar nu heb ik millimeters dus ja
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik zelf wil soms te veel.

Ik wil ooit een hele marathon lopen.

En wat stekker en droger worden.

Comment

zie avatar..

zeker.. train nu al 2,5 jaar in de gym.. kwam wel vaak voor dat ik een week niet ging wegens omstandigheden etc..

op die foto wel ja.. en soms zeggen mensen me dat ik indd op pauly lijk.. maar ik vind van niet Komt misschien door me kapsel of tann haha maar nu heb ik millimeters dus ja

ga wegg :P dat is pauly zoiezo ahahah. wel nice fysiek als ji jdat echt hebt.

:P

Comment

hahah people getting leveled here

@adon1s, wat voor werk doe je dan? in een suit ziet het er meestal toch nog wel vrij normaal uit? zolang je er nog normaal in kan dan

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      ga wegg :P dat is pauly zoiezo ahahah. wel nice fysiek als ji jdat echt hebt.

:P
                      thanks.. jij lijkt zelf op dr dre.. zie jouw foto topic
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

kojak ben jij de guido op je schermafbeelding?

Comment

Originally posted by Piellemuis View Post

something like that!

Inderdaad iets zo als dit...

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Dit is mijn streeffysiek, die hoop ik toch wel binnen 2 jaar te bereiken.

Ik weeg nu 80kg bij 179 cm en BF is 13/14%.

Om dit te bereiken moet ik denk ik richting de 86kg bij 7%.
                            Hij is 1.88, 90kg en 7%. Maar hij heeft skinny legs omdat hij model is.
                            Dus met een fatsoenlijk paar benen zul je ook wel op de 90kg moeten zitten.

Zelf is mijn eerste doel 10% op de 90kg, tweede doel is 10% op 100kg.
                            Daarna bijhouden:P
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

zie avatar..

Kojak.............werkelijk....je bent écht een lekker ding!

Maar ergens...........geloof ik het niet..............vertel het eens eerlijk aan beautje!!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

mijn doel is om bij 1m82 100kg op 8 a 10% te staan,
                                daarvoor gaat nog tijdje doorgetraind mogen worden allesinds, aangezien we dan spreken over een vvm van 90 a 92 wil dit naturel behalen, ook al duurt het 20jaar
                                en op alles pakken sterker te worden ondertussen ook.

leuk trouwens dat hiervoor een tweede topic is aangemaakt, want ooooh wee als je je bb'ing doelen in de verkeerde sectie post
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X