Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niet zo raar als je die hele Pauly (wie dat dus ook mag zijn) niet kent.
En het zou zomaar gekund hebben, niemand weet wie er achter zo'n nick zit.
Soms zit het mee, soms zit het tegen, he?
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Niet zo raar als je die hele Pauly (wie dat dus ook mag zijn) niet kent.
En het zou zomaar gekund hebben, niemand weet wie er achter zo'n nick zit.
Soms zit het mee, soms zit het tegen, he?
come on die guy speelt in jershey shore is geen nederlander kan geen nederlands ?
Ik vind zijn rug nogal zwak wel, vooral lats komen te weinig uit.
Hoger bf mag ook zeker.
Zou graag minstens punani zijn fysiek evenaren.
Ik wil hier geen foto's van hem posten mits ik geen toestemming heb gevraagd aan hem, maar je kan ze vinden in het BBC 2010 topic.
Dat is wel een goed target, compact, sterk en droog.
Ik wil eerst maar eens naar de 90 kilo gaan met 8% bij een lengte van 1,95. Dus we hebben nog eventjes te gaan. Eerst maar eens UD2en om deze zomer op 8 procent te staan!
Ik heb niet echt een doel. Teminste, geen foto van iemand anders als doel, of bepaalde getallen als doel.
Ik heb gewoon steeds dingen die ik in de spiegel bijgeschaafd wil hebben. 3 jaar terug zou ik heel blij zijn met het figuur wat ik nu heb, terwijl ik nu gewoon weer genoeg verbeterpunten zie.
Ofwel, zoals mn pa altijd zegt; waar tevredenheid heerst, heerst geen vooruitgang
En Jersey shore ken ik niet. Nog nooit gezien, ik weet niet eens wat het is, een serie, een film? Whatever.
kom het tegen op mtv als ik zap. het is een real life show vol met guido paupers die denken heel wat te zijn met hun super saiyan kapsel. gasten die niet volwassen willen worden en alleen maar neuken en oppervlakkige levens leiden.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment