Nieuwe aanwinst, DKN Dumbells

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe aanwinst, DKN Dumbells

Sinds vanmiddag binnen, meteen geinstalleerd boven op zolder.
    Wil toch even zeggen dat ze super zijn! Was zelf opzoek naar Dumbells, makkelijker verstelbaar met soort van rek erbij. Toen kwam ik op de site van DKN. Dus heb ze besteld! Hoop dat hier heel wat mee gepompt wordt

Tot hoeveel kg gaan ze? Lijken me niet geschikt om zwaar mee te DB pressen ofzo :P Verder wel leuk ontworpen, best handig voor thuis voor bepaalde oefeningen lijkt me, heb zelf toch liever dat ik er schijven op kan schuiven denk ik.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

40kg Per stuk. Het is echt bedoeld voor schouders,bi/tri etc
      de vertrouwde stang met schijven heb ik ook, maar dumbs zijn toch echt ideaal voor biceps en triceps.

Comment

Oh tot 40 kg is opzich nog wel netjes, duurt dan waarschijnlijk wel een tijd voordat je vanaf begin er te weinig aan hebt :P Zien er trouwens wel duur uit of viel dat mee?

Had trouwens echt iets van max 25/30kg verwacht omdat het in het filmpje over 'home fitness' ging :P
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Had trouwens echt iets van max 25/30kg verwacht omdat het in het filmpje over 'home fitness' ging :P
          Feit dat iemand thuis traint hoeft niet te beteken dat er geen zware dumbells aanwezig zijn?

Ik kan zelf prima hanteerbare dumbells van 65kg maken.
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

Zal wel serieus wat geld gekost hebben..

Ik train ook thuis met dumbells van +60kg
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

mooie aanwinst, zag idd iets van 500 a 600 euro. Maar koop eens setje van 20 t/m 40 kilo los.. ben je 3x zo veel kwijt. Maar werkt het ook zo fijn als op het filmpje?
              Een dag niet getraind...

Comment

Aankoop van die dingen zijn inderdaad heftig. maar dan heb je wel waar voor je geld.
                Maar het werkt echt super, de halters liggen in een rek, en aan de zeikant kun je instellen
                hoeveel gewicht je wilt pakken. eenmaal ingesteld, trek je de halters eruit met automatisch de ingestelde
                hoeveelheid kg.

Comment

Volgens mij zijn die dingen echt lomp of niet?
                  Normale db press zit er niet in denk ik?
                  In dat filmpje zie je hem al heel lomp die db curls doen.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Volgens mij zijn die dingen echt lomp of niet?
                    Normale db press zit er niet in denk ik?
                    In dat filmpje zie je hem al heel lomp die db curls doen.
                    Gaat prima hoor.

Bij mij zijn pull overs alleen wat lastiger bijv. maar gelukkig zijn dat nou niet bepaald oefeningen die je niet kan missen.
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

Leuk systeem idd. zeker als je weinig ruimte hebt.

Originally posted by frankey View Post
                      mooie aanwinst, zag idd iets van 500 a 600 euro. Maar koop eens setje van 20 t/m 40 kilo los.. ben je 3x zo veel kwijt. Maar werkt het ook zo fijn als op het filmpje?
                      Nieuw wel ja, tweedehands een euro de kg, kom je op 660 euro voor een set van 20 tm 40kg en per 2kg nieuwe set. Je kan ook om de 4kg een nieuwe set nemen, dan ben je de helft kwijt. Niet verstellen lijkt me toch lekkerder. Kan je meerdere setjes achter elkaar doen.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

huh grappig, nog nooit verstelbare dumbells gezien
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X