Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En daarom heb ik mezelf afgeleerd te 'cutten', maar hoogstens op onderhoud te eten, en zo héél langzaam wat vet kwijt te raken - anders word ik weer te klein.
Maar ik geef je gelijk, een sixpack is ook niet nodig als je daadwerkelijk wat massa hebt, dan zie je er al goed uit met een redelijk platte buik en een fatsoendelijk stel arm, borst en rugspieren. (En uiteraard een stel boomstammen als onderstel voor de kennerts)
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Ik ben het niet helemaal eens met de tekst.
Wat me vooral tegenstaat zijn de gains verhoudingen, 60% om 40% lean mass vs fat.
Van de 40 pond gains is slechts 24pond lean mass....dus 16 pond vet, dat kan denk ik wel wat beter. Ik denk dat je ook zoveel lean mass kan gainen vs een fat gain van maximaal 10pond.
Maar goed de tekst gaat wel over 5/6000 cal per dag, zonder supps(behalve volgens mij bij ontbijt), voor een jongen van slechts 165pond. Dan ontkom je niet aan die fatgains.
Dit is verder goed te doen, maar ik zou toch wel goed de trainingen indelen en regelmatig fatburning cardio doen. Die 150/200cal energie die je op dat moment extra gebruikt kan je wel missen, of eventueel weer aanvullen. Zolang je de fatloss maar niet aanvult.
Grappig stukje en interessant om te lezen, maar ik zou zelf niet op 5/6000 kcal gaan zitten per dag, want naar mijn mening kom ik liever iets trager aan, zodat ik door zou kunnen bulken dan toch die extra kg's vet eraf te trainen!
En daarom heb ik mezelf afgeleerd te 'cutten', maar hoogstens op onderhoud te eten, en zo héél langzaam wat vet kwijt te raken - anders word ik weer te klein.
Maar ik geef je gelijk, een sixpack is ook niet nodig als je daadwerkelijk wat massa hebt, dan zie je er al goed uit met een redelijk platte buik en een fatsoendelijk stel arm, borst en rugspieren. (En uiteraard een stel boomstammen als onderstel voor de kennerts)
Dat dee ik vroeger ook toen ik ging cutten at te weinig.
Waardor ik supper snel droog werd maar ook aardig wat massa verlor.
Was zelf zo gek om bijna al me vette der uit te halen.
Maar toen ik later weer ging cutte at ik zelf iets boven onderhoud en verlor vet zondag al te veel massa te verliezen alleen dee toen veel langer over.
Maar beter langer dan dat ik binne 10 weken 8 kilo lichter waar van 6 kilo spier en 2 kilo vet.
Dat dee ik vroeger ook toen ik ging cutten at te weinig.
Waardor ik supper snel droog werd maar ook aardig wat massa verlor.
Was zelf zo gek om bijna al me vette der uit te halen.
Maar toen ik later weer ging cutte at ik zelf iets boven onderhoud en verlor vet zondag al te veel massa te verliezen alleen dee toen veel langer over.
Maar beter langer dan dat ik binne 10 weken 8 kilo lichter waar van 6 kilo spier en 2 kilo vet.
Heb je geen spelingstjek op je kompjoeter?
Volgens mij is dit stuk geschreven door iemand met een hoog percentage bodyfat. Heb zelf 14% als max, daarboven krijg ik lovehandles, met mijn lengte geen gezicht. Snap de gedachte dat je er met meer vet lekker groot uitziet in kleding, maar vind het fake. Heb liever armen die uit 3 bollen bestaan strak in een overhemd, dan vette PL armen en de bijkomende tetten en pens.
Kwestie van smaak denk ik, want ik zie meer tetten en pens om mij heen.
Volgens mij is dit stuk geschreven door iemand met een hoog percentage bodyfat. Heb zelf 14% als max, daarboven krijg ik lovehandles, met mijn lengte geen gezicht. Snap de gedachte dat je er met meer vet lekker groot uitziet in kleding, maar vind het fake. Heb liever armen die uit 3 bollen bestaan strak in een overhemd, dan vette PL armen en de bijkomende tetten en pens.
Ja ik zal wel eem spelling controlle hebben op de pc.
Maar ze berijpen wel wat ik bedoel en ik schaam me ook niet voor me typ fouten
Om eerlijk te zijn... I agree...
Rippetoe is een wereldcoach op gebied van kracht en massa, maar hij beoordeelt elke krachtsporter binnen dat wereldje. Dat iemand niet geinteresseerd is in dikke benen of een ubersterke rug is voor hem moeilijk te vatten.
Goed artikel voor echte beginners die zwaar willen bijkomen, waardeloos voor iedereen die eerder zijn lichaamscompositie wil verbeteren.
Razor abs on a skinny guy are like really nice clothes on a fat girl. Better for her to spend the money on quality diet and exercise advice, and better for you to get your squat up to 405 before you start timing your macronutrients and really "dialing in" your physique.
Kan me wel in het artikel vinden. Het gaat ook over newbies, imo is daarbij ook het grootste probleem dat ze niet genoeg eten. Veel eten is veel gains wanneer je net begint. Wanneer je meer gevorderd bent ben je toch beperkt door je eigen grens. 10kg aankomen in 10 maanden gaat dan echt geen spier meer zijn, wat het ventje die van 70 naar 80kg wel heeft.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Er zit zeker een kern van waarheid in dit artikel. Sommige gasten hechten gewoon teveel waarde aan hun sixpack, terwijl ze totaal geen massa hebben.
Maar het is niet verstandig om 5000 kcal per dag te eten als je 165 pounds (75kg) weegt.
Als je 4x per week keihard smijt met gewichten en op 3500 Kcal zit, dan kom je prima aan. Als je dat een jaartje doet, dan kan je van 75 naar 90 kilo gaan. En dan bedoel ik 15 kilo droge spiermassa.
Ik heb bij mezelf gemerkt dat zolang ik maar schoon eet, ik heel veel Kcal kan eten zonder vet aan te komen. Voorwaarde is wel dat je traint als een beest. En dan bedoel ik echt met absurde intensiteit.
In je spieropbouw fase moet je gewoon veel eten, als je eenmaal de massa hebt die je wil, dan kan je gaan finetunen en je dieet aanpassen.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment