Fal dat ligt toch compleet aan de lengte? 110 kg @ 1.95 meter is echt niet heel breed ofzo
groot zonder kuur?
Collapse
X
-
On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
dit heeft te maken met je genetic factor, persoon van 1.75 bij 105 kilo met 10 procent vet kom je haast niet tegen en laten we nou eerlijk zijn wat is trainen nou zonder juice? heb een aantal jaar zonder juice getraind en gebruik al paar jaar juice het is gewoon heel lekker als je weet wat je doet
Comment
-
Originally posted by STED View Posthmm, overheen gelezen. Maar dan nog denk ik dat je pas echt breed bent met 1.95m @ 130 kg ofzo. En dat is naturel wel te doen denk ik.
We hebben niet een extra grote mond he, alleen langere ledematen, en dus ROM.Ssssmoking
Comment
-
Ben zelf 1,96 en kan me nu redelijk makkelijk boven de 100 kilo houden, daarbij zeg ik eerlijk dat ik nou niet degene ben die heel serieus traint. Geen voedingsschema, gewoon vreten wat je goed lijkt en hard trainen is mijn motto
Gok dat ik nu rond een procentje of 13 sta ofzo, en nee dat ziet er echt niet zo impressive uit hahah :P idd wel 120+kg voor nodig om écht groot te lijken19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Het zal wel "ouderwets" zijn maar ik heb respect voor mensen die naturel trainen, echt mooi iets opgebouwd hebben en dat allemaal op eigen kracht.
Ben absoluut geen voorstander van middelen en snap ook goed de zin er niet van.
Persoonlijk vind ik die "enorme" BB-ers helemaal niet mooi om te zien, opgeblazen, ver over de top en totaal onnatuurlijk. En gezond kan het volgens mij ook niet zijn, het is toch pure rotzooi, zeker als je het ook nog eens op een verkeerde manier gebruikt (en dat gebeurt helaas heel vaak, begrijp ik hier en daar).
Ik vind het een beetje "vals spelen" en ik vind iemand als Gleke heel erg mooi en daar heb ik echt respect voor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHet zal wel "ouderwets" zijn maar ik heb respect voor mensen die naturel trainen, echt mooi iets opgebouwd hebben en dat allemaal op eigen kracht.
Ben absoluut geen voorstander van middelen en snap ook goed de zin er niet van.
Persoonlijk vind ik die "enorme" BB-ers helemaal niet mooi om te zien, opgeblazen, ver over de top en totaal onnatuurlijk. En gezond kan het volgens mij ook niet zijn, het is toch pure rotzooi, zeker als je het ook nog eens op een verkeerde manier gebruikt (en dat gebeurt helaas heel vaak, begrijp ik hier en daar).
Ik vind het een beetje "vals spelen" en ik vind iemand als Gleke heel erg mooi en daar heb ik echt respect voor.19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
NA vs Forced Induction
Ik zit nu op 93.5kg met 1:83lengte puur naturel, ik gebruik niet en zal het ook nooit doen. Mooi zou zijn 100kg en onder de 10% vet te zitten.
Hoe wil ik dit gaan doen, door hard te trainen, goed te eten.
En mensen die zitten te ouwehoeren over kuren moeten eerst maar eens hard gaan trainen. Kuren is voor de top 10 van de wereld, en daar zitten die zeikers niet bij!
Greetz
Comment
-
Originally posted by de Kolonel View PostIk zit nu op 93.5kg met 1:83lengte puur naturel, ik gebruik niet en zal het ook nooit doen. Mooi zou zijn 100kg en onder de 10% vet te zitten.
Hoe wil ik dit gaan doen, door hard te trainen, goed te eten.
En mensen die zitten te ouwehoeren over kuren moeten eerst maar eens hard gaan trainen. Kuren is voor de top 10 van de wereld, en daar zitten die zeikers niet bij!
GreetzMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Eens met kolonel. Je kan zoveel zelf bereiken als je het maar echt wilt en de passie ervoor hebt. Er zijn verschillende voorbeelden uit de jaren 30-50 van trainingsbeesten die wel zonder spulletjes groot zijn geworden.
Originally posted by gain is pain View Postwie heeft jou wat gevraagd?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...17 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: