groot zonder kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fal dat ligt toch compleet aan de lengte? 110 kg @ 1.95 meter is echt niet heel breed ofzo

Comment

Originally posted by STED View Post
      Fal dat ligt toch compleet aan de lengte? 110 kg @ 1.95 meter is echt niet heel breed ofzo
      Originally posted by Falstyr View Post
      bij jouw lengte is 115-120kg ook mogelijk. jij moet zwaarder zijn om massief te lijken.
      .....
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

hmm, overheen gelezen. Maar dan nog denk ik dat je pas echt breed bent met 1.95m @ 130 kg ofzo. En dat is naturel wel te doen denk ik.

Comment

dit heeft te maken met je genetic factor, persoon van 1.75 bij 105 kilo met 10 procent vet kom je haast niet tegen en laten we nou eerlijk zijn wat is trainen nou zonder juice? heb een aantal jaar zonder juice getraind en gebruik al paar jaar juice het is gewoon heel lekker als je weet wat je doet

Comment

Originally posted by STED View Post
            hmm, overheen gelezen. Maar dan nog denk ik dat je pas echt breed bent met 1.95m @ 130 kg ofzo. En dat is naturel wel te doen denk ik.
            Pfffff.. Hoeveel Kcal moet je daarvoor wegdrukken denk je?

We hebben niet een extra grote mond he, alleen langere ledematen, en dus ROM.
            Ssssmoking

Comment

Ben zelf 1,96 en kan me nu redelijk makkelijk boven de 100 kilo houden, daarbij zeg ik eerlijk dat ik nou niet degene ben die heel serieus traint. Geen voedingsschema, gewoon vreten wat je goed lijkt en hard trainen is mijn motto

Gok dat ik nu rond een procentje of 13 sta ofzo, en nee dat ziet er echt niet zo impressive uit hahah :P idd wel 120+kg voor nodig om écht groot te lijken
              19j - 1.96m - 105kg
              Train harder, grow faster

Comment

Het zal wel "ouderwets" zijn maar ik heb respect voor mensen die naturel trainen, echt mooi iets opgebouwd hebben en dat allemaal op eigen kracht.
                Ben absoluut geen voorstander van middelen en snap ook goed de zin er niet van.
                Persoonlijk vind ik die "enorme" BB-ers helemaal niet mooi om te zien, opgeblazen, ver over de top en totaal onnatuurlijk. En gezond kan het volgens mij ook niet zijn, het is toch pure rotzooi, zeker als je het ook nog eens op een verkeerde manier gebruikt (en dat gebeurt helaas heel vaak, begrijp ik hier en daar).
                Ik vind het een beetje "vals spelen" en ik vind iemand als Gleke heel erg mooi en daar heb ik echt respect voor.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Het zal wel "ouderwets" zijn maar ik heb respect voor mensen die naturel trainen, echt mooi iets opgebouwd hebben en dat allemaal op eigen kracht.
                  Ben absoluut geen voorstander van middelen en snap ook goed de zin er niet van.
                  Persoonlijk vind ik die "enorme" BB-ers helemaal niet mooi om te zien, opgeblazen, ver over de top en totaal onnatuurlijk. En gezond kan het volgens mij ook niet zijn, het is toch pure rotzooi, zeker als je het ook nog eens op een verkeerde manier gebruikt (en dat gebeurt helaas heel vaak, begrijp ik hier en daar).
                  Ik vind het een beetje "vals spelen" en ik vind iemand als Gleke heel erg mooi en daar heb ik echt respect voor.
                  Ok duidelijk
                  19j - 1.96m - 105kg
                  Train harder, grow faster

Comment

130 kilo puur natuur bij 10% ?? kan me dat bijna niet voorstellen eerlijk gezegt!

Comment

dat komt op een totaal van 117 kg vet vrije massa. Ik denk dat je de lengte niet moet onderschatten omdat dat flink aantikt, met name in de beenspieren.

Ik zeg niet dat het makkelijk te halen is maar ik denk wel dat het te doen is.

Comment

NA vs Forced Induction

Ik zit nu op 93.5kg met 1:83lengte puur naturel, ik gebruik niet en zal het ook nooit doen. Mooi zou zijn 100kg en onder de 10% vet te zitten.

Hoe wil ik dit gaan doen, door hard te trainen, goed te eten.

En mensen die zitten te ouwehoeren over kuren moeten eerst maar eens hard gaan trainen. Kuren is voor de top 10 van de wereld, en daar zitten die zeikers niet bij!

Greetz

Comment

Originally posted by de Kolonel View Post
                          Ik zit nu op 93.5kg met 1:83lengte puur naturel, ik gebruik niet en zal het ook nooit doen. Mooi zou zijn 100kg en onder de 10% vet te zitten.

Hoe wil ik dit gaan doen, door hard te trainen, goed te eten.

En mensen die zitten te ouwehoeren over kuren moeten eerst maar eens hard gaan trainen. Kuren is voor de top 10 van de wereld, en daar zitten die zeikers niet bij!

Greetz
                          wie heeft jou wat gevraagd?
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Eens met kolonel. Je kan zoveel zelf bereiken als je het maar echt wilt en de passie ervoor hebt. Er zijn verschillende voorbeelden uit de jaren 30-50 van trainingsbeesten die wel zonder spulletjes groot zijn geworden.

Originally posted by gain is pain View Post
                            wie heeft jou wat gevraagd?
                            Ik denk niemand, jou wel dan?
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

1.90 lang en 110 kg me BF zou ik niet weten maar in ieder geval wel all naturel,dat ik begon was ik rond de 100 denk ik en ik train nu 8 maanden

Comment

@adonis..
                                Die gozer komt net kijken en weet er nig geen drol van en beweerd dan dat AAS alleen voor de grote wedstrijd bbers zijn en dat het ook nog eens zeikerds zijn...

Wat weet hij daar nou van....
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X