Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Of is er een test ergens waarvoor je moet slagen voordat je mag meelullen over die rommel?
Het idee voor een soort test tijdens het gehele registratie proces op dit forum is al vaker geopperd. Puur omdat velen van ons gewoon moe worden van het oeverloze domme gelul van vele nieuwe leden. Leden die gewoon hun mond moeten houden en de eerste drie maanden niks anders zouden moeten doen dan alleen maar mee lezen en af en toe een vraag stellen.
Dit is overigens even in het algemeen. Niet op 1 persoon gericht.
@adonis..
Die gozer komt net kijken en weet er nig geen drol van en beweerd dan dat AAS alleen voor de grote wedstrijd bbers zijn en dat het ook nog eens zeikerds zijn...
Wat weet hij daar nou van....
Die jongen geeft gewoon zijn mening en verteld zijn stats een waardevolle post en dat kan ik van die van jou niet zeggen, gelieve verder ontopic te gaan ik wil niet weer in dit topic hoeven komen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
@adonis..
Die gozer komt net kijken en weet er nig geen drol van en beweerd dan dat AAS alleen voor de grote wedstrijd bbers zijn en dat het ook nog eens zeikerds zijn...
APPLAUS!!
Voel je je aangesproken soms met zo'n reactie? Je zit in NL, vrijheid van meningsuiting weet je nog. Dat ik twee dagen lid ben van dit forum wil niet zeggen dat ik NET kom kijken meneer.
Mijn mening hierover heb ik zojuist wel duidelijk gemaakt!
@adonis..
APPLAUS!!
Voel je je aangesproken soms met zo'n reactie? Je zit in NL, vrijheid van meningsuiting weet je nog. Dat ik twee dagen lid ben van dit forum wil niet zeggen dat ik NET kom kijken meneer.
Mijn mening hierover heb ik zojuist wel duidelijk gemaakt!
Fijn weekend allen, greetz
Pik er zit gewoon een quote button op bodynet, zier ongeveer zo uit;
Is wie heeft jou wat gevraagd een mening? En wat heeft hij komt net kijken ermee te maken? Hij heeft evenveel recht als jij op dit forum.
okay hierbij:
mijn stats:
18 jaar
106,4kg
186cm
15% BF
who cares....
ps: als je dan toch wil mieren neuken.... dat de top 10 alleen het ''recht'' heeft in zijn oogen om te gaan kuren en zoals ik al zij, geen enige info heeft over achtergrond info...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment