Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help

Ik ben nu 2 weken al bezig met mijn cut schema.

Mijn stats:
    1.78 lengte
    74 kg
    15% vetpercentage

Een tijd geleden heb ik van GenerialX gehoord dat ik dezelfde vetopslag als hem heb. Dat is dat alles eerst bij mijn boven lichaam eraf gaat en dan pas bij mijn lovehandles.

Ik weet niet meer wat ik het best kan doen.
    Echt nou voor de zomer een full cut schema, dat ik dadelijk weer netjes kan gaan bulken.
    Of nou gewoon voor een clean bulk gaan, dat we langzaam vetpercentage minderen.

Mijn bovenlichaam ziet er nu al behoorlijk uit vind ik zelf. Het kan wel wat droger, alleen ik ben bang dat ik dadleijk niets meer over houd, gezien mijn stats.

Alvast bedankt
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Veel noten en groenten eten. KH alleen na het trainen en 's ochtends. Zorgen dat je genoeg eet en klaar. Gewoon aankomen. Aan je foto te zien ben je niet vet.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ok ik neem aan ongezoute noten, met goeie vetten erin.
      En eet me de laatste tijd rot aan de groentes.

Wel cardio erbij blijven doen of dat niet?
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

Ongezout idd. Cardio afhankelijk van hoe hard het afvallen gaat. Als je slap wordt moet je ff wat gas terugnemen met cardio.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X