Spierafbraak tijdens training voorkomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierafbraak tijdens training voorkomen

Hoe voorkom je spierafbraak tijdens de training, moet je een whey shake nemen voor de training?

je kan het enkel minimaliseren.
    Korte KT sessie, en inderdaad bijvoorbeeld door whey voor/na te nemen.
    Fear is the mind killer

Comment

niet...je wilt toch dat er spierafbraak plaatsvind... zodat het weer hersteld en je weer iet wat sterker bent als het weer geneest

ik snap wat je bedoeld, gewoon aan je voedingschema houden en die 2 uurtjes dat je niet eet is niet zo ramp, kan moeilijk aan je stukje kipfilet kouwen als je bezig bent met deadliften
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Simo View Post
        Hoe voorkom je spierafbraak tijdens de training, moet je een whey shake nemen voor de training?
        zorgen voor genoeg energie tijdens het trainen (goed eten)

en vooral zorgen voor genoeg eiwitten, een whey shake is dan natuurlijk erg handig,
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Als ik het zo begrijp een whey shake voor en na het trainen voor optimaal resultaat.
          Ik gebruik de Whey revolutions 1 scoop is 30 gram, meestal neem ik twee scoops na de training
          Is 1 scoop voor het trainen genoeg?

Comment

licht aan je voeding...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

en aan hoe groot je bent. Ik schat in dat 1 scoop meer dan genoeg is. Dus eventueel 1 voor en 1 na. 2 na lijkt mij overkill... krijg je alleen extreme oxidatie van de amino's.
              Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                en aan hoe groot je bent. Ik schat in dat 1 scoop meer dan genoeg is. Dus eventueel 1 voor en 1 na. 2 na lijkt mij overkill... krijg je alleen extreme oxidatie van de amino's.
                Oke dat is duidelijk, ik hoor vaak dat je maizena van de supermarkt bij de shake moet toevoegen na het trainen, wat voor een effect heeft dit?

Comment

Palatinose. koop dat maar, doe wat research erover. Het is een trage carb, die je goed kunt gebruiken na de training.

Comment

Het lig der ana als ik bene echt lekker heb aangepakt dna krijg altijd een amoniak guur.

Als ik daarna nog cardio doe. maak niet uit wat ik dan eet of drink.

Maar sinds geen cardio bij bene traine merk ik wel dat lekker vooruit ga.

Maar iedereen reageert anders soms doe ik gewoon te veel.

Maar nu kijk meer op bodynet doe nu wat minder setes merk zelf dat me kracht iets toeneemt.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                      Het lig der ana als ik bene echt lekker heb aangepakt dna krijg altijd een amoniak guur.

Als ik daarna nog cardio doe.
                      Je moet (en kan) ook geen cardio na je benentraining doen, dan heb je je benen niet goed aangepakt....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post

Als ik daarna nog cardio doe. maak niet uit wat ik dan eet of drink.

Maar sinds geen cardio bij bene traine merk ik wel dat lekker vooruit ga.

Maar iedereen reageert anders soms doe ik gewoon te veel.

Maar nu kijk meer op bodynet doe nu wat minder setes merk zelf dat me kracht iets toeneemt.
                        Als je ammoniak gaat ruiken dan zou ik sowieso maar stoppen als ik jou was. Hoe lang duurt je benentraining dan wel niet? Misschien toch een kortere intensievere benentraining dan.

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Je moet (en kan) ook geen cardio na je benentraining doen, dan heb je je benen niet goed aangepakt....
                        Precies
                        Fear is the mind killer

Comment

whey shake voor en na het trainen voor optimaal resultaat

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                            Dat zou wel kunne dat me been training niet goed aan pakt

[quote=sf01;822630]Als je ammoniak gaat ruiken dan zou ik sowieso maar stoppen als ik jou was. Hoe lang duurt je benentraining dan wel niet? Misschien toch een kortere intensievere benentraining dan.

Mijn been training duur meestal rond 60 a 70-+
                            Ik pak ook kuiten en hamstrings bij

Ik doe op het einde nog wat lunges meestal tot ik echt goed moe ben.
                            Ben meestal wel moe na 45 a 50 min maar soms wil ik gewoon nog dor gaan.

Maar ga het voortaan laten bij 50 min merk dat daar wel beter op ga.

Comment

Doe het ook wel eens hoor, na een zware been training, rustig cardio. Eerst nog wat buikspier oefeningen en dan de benen even lekker los lopen.

De amoniok geur kan toch ook komen door een hoge eiwit inname voor de training?

on topic: Wat je evt kan doen om spierafbraak tegen te gaan is bcaa's nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X