vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet

Ik zit met een vraagje waar ik maar geen echt duidelijk antwoord op kan vinden.

Ik volg een voedingsschema en krachtschema, heb ik hier al eens gepost ergens.

Het plan is om min of meer te blijven bulken deze zomer en voor volgende zomer te cutten.

Het probleem is nu, als ik bulk zet ik spieren aan maar ook vet wat normaal is natuurlijk maar ik heb de indruk dat het vet zich zo snel aan mijn benen zet en minder op andere plekken. Ik ben nu terug een 2 tal maanden bezig en de onderste "blokjes" van mijn buikspieren zie je niet meer, maar de bovenste 4 nog wel dus echt veel vet heb ik niet, maar mijn broeken zijn alweer te klein.

Is dit mogelijk dat ik heel snel vet aanzet aan mijn benen en is er soms een mogelijkheid om dit te verminderen. Ik weet dat je geen plaatselijk vet kan kwijt spelen dus dit moet je me niet meer vertellen.

Ik zocht eerder naar andere oplossingen. Zelf had ik dit in gedachte maar heb er zelf niet veel verstand van dus hoop ik dat er iemand van jullie me kan helpen.

Dit wil ik doen: Bovenlichaam gaat goed dus dit wil ik gewoon blijven doen maar op benen dag wil ik meer trainen zoals je zou doen als je droog wil trainen. Meer herhalingen, snellere uitvoering. Zou dit helpen of denk je dat het onbegonnen werk is. Ik stoor me er redelijk hard aan dat mijn benen redelijk snel vet aan zetten want bovenaan zit mijn broek enorm los en aan de bovenbenen strak. Oplossing is natuurlijk een broeksriem wat ik nu al draag.

Nog even erbij vertellen dat ik 4 keer per week train maar geen cardio doe.

Ik hoor graag jullie gedachte en meningen hierover.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Dat van die broeken zal wel iets mee vallen. Ik ben van 80kg naar 101kg gegaan en bijna alle broeken kan ik in ieder geval nog aan, de een wat beter dan de ander natuurlijk.

Koop wat comfortabele broeken en zeker wat korte broeken (al helemaal handig als dit kan met je studie/werk). Verder zou ik mn benen minstens net zo zwaar en hard trainen als de rest en geen vreemde aanpassingen maken. Als je vet gains te extreem worden zou je prowler pushes of (hill) sprints kunnen toevoegen, 1 a 2x per week.
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

Vriend ik weeg 100kg met vetpercentage van 23%, als ik een skinny jeans probeer aan te trekken weet ik ook zeker dat het niet gaat passen. Je moet ook zo'n broek hebben met van die zakken aan de zeikant! la la la

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Vriend ik weeg 100kg met vetpercentage van 23%, als ik een skinny jeans probeer aan te trekken weet ik ook zeker dat het niet gaat passen. Je moet ook zo'n broek hebben met van die zakken aan de zeikant! la la la

Heb geen zin om zo'n broeken te kopen

Loop liever in een gewone jeans rond, en ze passen me nog wel. Alleen vind ik het gewoon vreemd dat er zo snel vet op mijn benen komt.

En korte broeken gaat inderdaad niet ivm werk.

Ik denk dat de maten van jeansbroeken in nederland hetzelfde zijn als in belgie. Maar om een voorbeeldje te geven. Als ik nu maat 34 neem waist en 32 lengte, dan zit het om mijn bovenbenen redelijk spannend en aan mijn buik heb ik dan nog 4 cm over, daarom draag ik dus een riem.

Ik wil geen oplossing zoals koop bredere broeken of broeken met zij zakken of weet ik veel, ik wil gewoon het probleem aanpakken en niet een alternatief om met het probleem te leren leven zeg maar.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

De enige oplossing is grotere broeken te kopen. Als je breder bovenlichaam krijgt ga je zeker ook geen grotere t-shirts kopen. Als dat je instelling is kun je beter stoppen met deze sport ipv te blijven zeuren.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            De enige oplossing is grotere broeken te kopen. Als je breder bovenlichaam krijgt ga je zeker ook geen grotere t-shirts kopen. Als dat je instelling is kun je beter stoppen met deze sport ipv te blijven zeuren.

Mijn doel is een fysiek zoals daniel craig of hugh jackman. Denk je dat deze mensen grotere broeken hebben gekocht...

Er zijn genoeg mensen die een redelijk gespierd lichaam hebben en die niks benen hebben. En met redelijk gespierd bedoel ik dus niet iets wat jij in gedachte hebt want voor jou is een beach look waarschijnlijk hetzelfde als helemaal niet gespierd zijn, maar dat ben jij.

Daarom was dus mijn vraag of je op benen dag gewoon kan trainen met meer herhalingen en hoger tempo of haalt dat niets uit. Wil droger worden op mijn benen en bovenlichaam mag gerust iets trager gaan, mijn doel is helemaal niet super gespierd te worden.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
              Mijn doel is een fysiek zoals daniel craig of hugh jackman. Denk je dat deze mensen grotere broeken hebben gekocht...

Er zijn genoeg mensen die een redelijk gespierd lichaam hebben en die niks benen hebben. En met redelijk gespierd bedoel ik dus niet iets wat jij in gedachte hebt want voor jou is een beach look waarschijnlijk hetzelfde als helemaal niet gespierd zijn, maar dat ben jij.

Daarom was dus mijn vraag of je op benen dag gewoon kan trainen met meer herhalingen en hoger tempo of haalt dat niets uit. Wil droger worden op mijn benen en bovenlichaam mag gerust iets trager gaan, mijn doel is helemaal niet super gespierd te worden.
              Ik begrijp wat je bedoeld, en daar is niks mis mee. Als je niet van die dikke massabenen zoals jay cutler wil krijgen, dan moet je gewoon niet teveel gewicht pakken. Gewoon alle benen oefeningen doen waar je ook massa mee opbouwt, alleen iets lichter gewicht pakken en je reprange wat hoger leggen. Bijvoorbeeld tussen de 12 en 15 reps. Op die manier train je je spieren iets meer op uithoudingsvermogen en zal je minder massa erop krijgen terwijl ze er wel atletisch uitzien.
              Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                Ik begrijp wat je bedoeld, en daar is niks mis mee. Als je niet van die dikke massabenen zoals jay cutler wil krijgen, dan moet je gewoon niet teveel gewicht pakken. Gewoon alle benen oefeningen doen waar je ook massa mee opbouwt, alleen iets lichter gewicht pakken en je reprange wat hoger leggen. Bijvoorbeeld tussen de 12 en 15 reps. Op die manier train je je spieren iets meer op uithoudingsvermogen en zal je minder massa erop krijgen terwijl ze er wel atletisch uitzien.
                Ja inderdaad want als je 3x8 @85% blijft knallen heb je dalijk "opeens" de benen a-la Jay.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

je krijgt enkel zo'n enorme huuuuge benen zoals prof-bb'ers als je... je snapt het wel
                  naturals trainen hun benen ook op elke oefening helemaal naar de tering hoor, maar bij hun zie je NOOIT zo'n quadriceps ontwikkeling

en voor ts: je probleem licht duidelijk elders: vetopslag op je benen, dat is normaal bij mannen gaat vet zich nu eenmaal makkelijker op benen en buik zetten
                  als je bulkt gaat dit zeker het geval zijn, dus zou dan juist zeker zeggen om op die benen dagen net wél hard te trainen, vetaanzet zal wat minder zijn en bulk wil niet zeggen dat elke vorm van cardio verboden is he
                  Last edited by Triple Aces; 22-05-2011, 12:08.
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                    Ja inderdaad want als je 3x8 @85% blijft knallen heb je dalijk "opeens" de benen a-la Jay.
                    lol, ik wist dat je dat ging zeggen..

Er is niks mis met 3x8 op 85, of zelf nog meer massagericht. Alleen TP geeft aan dat hij geen massabenen wil krijgen. Dan moet hij ook niet massagericht trainen. Dat is het enige wat ik wil aangeven..
                    Failure is your friend

Comment

@El Magico: Als je geen massa benen wilt kan je beter gewoon voor meer kracht in onderlichaam/quads gaan en gewoon laag in de reps blijven met een hoog gewicht.

OT: denk niet dat dit ts zijn probleem is, waar het lichaam vet opslaat is genetisch bepaalt en zal je dus niet makkelijk kunnen omzeilen.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        lol, ik wist dat je dat ging zeggen..

Er is niks mis met 3x8 op 85, of zelf nog meer massagericht. Alleen TP geeft aan dat hij geen massabenen wil krijgen. Dan moet hij ook niet massagericht trainen. Dat is het enige wat ik wil aangeven..
                        Heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in.

Ben alleen dat "ik word te groot" gehuil van sommige leden zat, want het is gewoon bullshit. Als je een beest in wording bent heb je daar voor gekozen, het is niet iets wat je zo komt aanwaaien.

Dat is is het enige wat ik wou aangeven.
                        Squat 5 x 147.5
                        Bench 5 x 122.5
                        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                          Heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in.

Ben alleen dat "ik word te groot" gehuil van sommige leden zat, want het is gewoon bullshit. Als je een beest in wording bent heb je daar voor gekozen, het is niet iets wat je zo komt aanwaaien.

Dat is is het enige wat ik wou aangeven.

Ik zou graag willen klagen over het feit dat ik te groot ben qua spieren.. Helaas alleen nog maar qua vet... hahahhaha.

Comment

Mensen kan je aub tips geven of je mening geven over de vraag die ik stel en niet zo maar zitten lullen in dit topic, heb ik niet veel aan.

Ik vind dat mijn benen te breed zijn, ik heb nooit gezegd dat ik jay cutler benen heb, ik vind ze gewoon te breed.

Het zit inderdaad in de familie die dikke benen, dus daar moet ik mee leven, maar ik kan wel proberen om het vet van mijn benen weg te krijgen.

En dat is nu mijn vraag, en door grotere broeken te kopen ben ik niets mee. En al dat gezeik van jay cutler of dat ik het zelf heb gezocht ben ik niets mee.

Dus gewoon je mening of tips geven over het probleem of gewoon niets zeggen.

Comment

Je moet ook zo'n broek hebben met van die zakken aan de zeikant klopt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X