diaree:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• diaree:P

ik heb met meerdere mensen discusiie gehad over dese onderwerp maar nog steeds niet eruit .

discussie is namelijk :als je diaree hebt en je doet massa training, heb je zoals gewoonlijk je eiwitten nodig om te groeien zowel shake als voeding , maar worden die eiwitten opgenomen of gaat alles eruit ?

lastige discussie iedereen die ik heb gesproken segt wat anders:P

1. Typo
    2. Het grootste deel zal er weer uit komen. Maar zo vaak heb je toch geen diarree lijkt me? Als je het wel hebt, heb je andere prioriteiten dan je eiwitten binnen krijgen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat erin gaat, gaat eruit. Maar als je aan de dunne bent, nog sneller. veel sneller.

Comment

ik heb het sinds vorige week na het gebruik van shakes , heb ongeveer 3 maanden geen shake gebruikt, kan het daardoor komen ?

Comment

- hoeveel shakes per dag
          - waarmee wordt het gemengt
          - worden er koolhydraten bij de shakes genuttigt
          - op welk tijdstip worden de shakes genomen
          - heb je een allergie betreft lactose

Comment

- hoeveel shakes per dag
            - waarmee wordt het gemengt
            - worden er koolhydraten bij de shakes genuttigt
            - op welk tijdstip worden de shakes genomen
            - heb je een allergie betreft lactose

-3 shakes per dag( ochtend , 2 schepjes na trainen )
            -met water meng ik het
            -in de ochtend brintha met melk 300 ml, en 1 shake dus , en na trainen 60 gram dextrose met 400 ml water, en 1 schep creatine (2,5 gram ) met 100 ml water
            -octend als k wakker ben 11.00, na trainen 18.00 ,
            -of ik een alergie heb weet ik niet maar , rond 350 400 gram drink ik kwark met wat water voor slapen gaan

Comment

heb je je zuivel inname dan ook verhoogd?
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je bent lactose intolerant. Kijk eens in de supermarkt bij de lang houdbare melk voor lactosevrije melk. Probeer dat eens bij de shake voor een weekje of 2. Works for me.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                  Je bent lactose intolerant. Kijk eens in de supermarkt bij de lang houdbare melk voor lactosevrije melk. Probeer dat eens bij de shake voor een weekje of 2. Works for me.
                  Hoeft helemaal niet hoor.. misschien gewoon een virusje wat een tijdje aanhoudt.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

heb je je zuivel inname dan ook verhoogd?

gedurende hele dag : 2 glazen goedemorgen drinken 400 ml ,2 glazen melk 400 ml, yoghurt 2 schaaltje 400 ml, kwark 500 gram dit is het ongeveer
                    en de shake die ik gebruik is iso 100 isolaat pure eiwit dus denk dat het daardoor niet kan komen .

Comment

Het is alleen lekker toevallig nu hij zijn zuivel (vermoedelijk) weer heeft opgehoogd.

Ik zou inderdaad het advies van knabbelpoot meenemen: verlaag je lactose-inname. Oftwel, gooi de melk uit je schema of vervang deze door melk die met lactase is behandeld.

Als het weer beter gaat, kun je inderdaad nog eens testen door weer een tijdje gewone melk te drinken.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Hoeft helemaal niet hoor.. misschien gewoon een virusje wat een tijdje aanhoudt.

ik denk dat ik lactose intolerant ben,ben nou een weekje bezig met trainen na een blesuure van 3 maanden ,en dus mijn eiwitt inname verhoogd ongeveer 200 gram eiwitten die ik binnen krijg gedurende hele dag , heb 160 nodig ( 80 kg *2 ) dus 3 maanden geen last gehad nu weekje wel .

Comment

Het kan er ook aan liggen dat je ineens teveel eten met een bepaalde zuurgraad bent gaan eten. Als je dan niet genoeg groenten erbij eet raakt je maag van streek. Zelfde verhaal wanneer je ineens veel granen gaat eten. Zelfde geld ook voor lactose intolerantie, je kan ook licht intolerant zijn. Het kan ook nog een combinatie hiervan zijn.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

kan wel kloppen ik heb vorige week gewoon volgepropt elke 2,5 uur 6 maaltijden per dag erin proppen , voor slapen gaan zelfs 500 gram kwark erin proppen dat doen we dus niet meer

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Het kan er ook aan liggen dat je ineens teveel eten met een bepaalde zuurgraad bent gaan eten. Als je dan niet genoeg groenten erbij eet raakt je maag van streek. Zelfde verhaal wanneer je ineens veel granen gaat eten. Zelfde geld ook voor lactose intolerantie, je kan ook licht intolerant zijn. Het kan ook nog een combinatie hiervan zijn.
                              Inderdaad! Als ik op low carb zit, en ik doe een refeed met een pak brinta kan ik er zeker van zijn dat ik iets vaker naar het toilet moet dan normaal.
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X