Overdrijven/doordraaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

goed bezig gozer die vrienden van jou reageren zo omdat ze zelf de verleiding niet kunnen weerstaan wat jij wel kan laat ze lekker! jij heb dalijk een mooi wijfie en je vrienden hebben alleen een bier buik!

Comment

klopt helemaal,,
      beetje drinken is niet erg maar als je elke week dag in dag uit zit te zuipen
      kom je wel snel aan idd overkwam kameraad van mij die had een ongeluk gehad en kon niet meer sporten voor een hele poos,,
      die heeft zoveel lopen zuipen dat hij over de 100 kg was en nu total geen zin meer heeft in sporten of wat dan ook

dus alcoholvrij of maar weinig drinken is dus niet zo slecht
      my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
        dat is een van de slechtste excuses om alcohol niet te nemen. ik ben ook student maar neem geen alcohol. het is ook gezellig zonder. juist door alcohol heb je meer kans op overgewicht (vind ik)
        als ik eerlijk ben vind ik een avond stappen MET alcohol veel leuker dan zonder alcohol..
        noem me zwak, maar ik vind dat echt..

maarja, ik wil een bepaald lichaam bereiken, en als ik iets wil dan ga ik dat krijgen ook! Dan maar ff een jaartje amper alcohol, als ik er eenmaal ben is het een kwestie van onderhouden, dan kan je wel weer een beetje kloten..
        Failure is your friend

Comment

zwak wil ik niet zeggen,, ieder zijn eigen keus en ik moet ook toegeven,, bij een concert van normaal hoort voor mij ook een biertje haha ( niet zoveel meer als vroeger haha)

Comment

Bemoedigende reacties allemaal. Het helpt sowieso veel dat je het ook merkt in de sportschool als je niet drinkt, dan weet je waar je het voor doet. Dat is mijn stok achter de deur.

@Ellie
            Toevallig volgt mijn moeder ook een glutenvrij-dieet en ben goed bekend met de reacties van mensen daarover, herken de irritatie. Mijn vrienden zijn wel goede vrienden, maar het is zoals STED zegt; het is standaard geweest in onze groep sinds we onze eerst blik bier open trokken. Verwacht dat het na een paar weken wel zal overwaaien, men zeikt immers ook niet tegen een bob-figuur, vooral niet als het voor hun is

@Beat-boxer
            Ik wil niets gebruiken als excuus, ik uit echter alleen hoe ik daar mee omga.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
              als ik eerlijk ben vind ik een avond stappen MET alcohol veel leuker dan zonder alcohol..
              noem me zwak, maar ik vind dat echt..

maarja, ik wil een bepaald lichaam bereiken, en als ik iets wil dan ga ik dat krijgen ook! Dan maar ff een jaartje amper alcohol, als ik er eenmaal ben is het een kwestie van onderhouden, dan kan je wel weer een beetje kloten..
              Ha ja, die gedachte hou ik zelf ook in het achterhoofd

Foppe87 komt uit Zeeland?

Comment

emmen drenthe
                haha maar welke link leg je met zeeland dan??:P

Comment

Normaal, erg populair in Zeeland haha..

Comment

haha zelf wel ervaring dan?
                    met het mooie zeeland bedoel ik dan he :P
                    en normaal is ook hier in drenthe wel vrij populair ( we hebben natuurlijk ook nog mooi wark)

Comment

Je vrienden wennen eraan. Ik had alleen het geluk dat ik in het begin van mijn trainperiode de mensen waar ik normaal ga mee stappen niet zag, en ik daarna al kon zeggen 'en om deze reden drink ik dus niet meer'.

Maargoed, zuipen is leuk, en een enkele keer moet zeker kunnen, adviseer ik anderen. Zelf heb ik er echter niet meer de behoefte aan, of er moet écht al iets te vieren zijn. (Oud op nieuw, klaar met je middelbare schoolcarrière, en dat soort dingen.)

Zo lang je maar niet overkomt als iemand die zich als een straight-edger wilt profileren zal het gezeiks best wel meevallen, is mijn ervaring dus.
                      Last edited by scoobydoo; 28-05-2011, 20:00.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Als je een bekende bodybuilder was geweest, en je ging uit met je vrienden. Hadden ze het dan ook gezegt, dat je aan het doordrijven bent? denk daar maar eens aan.

Comment

Helemaal waar. Ik groei liever!

Comment

Schijt aan je maten, ik weet verder niet hoe ze eruit zien. Maar als je volgend zomer ripped bent en je hebt flink wat massa piepen ze wel anders met hun bierbuikjes.

Comment

ik kan het wel herkennen de nee man je moet geen bb worden, je hebt geen leven man jij gaat 4x per week sporten, ik vind brede mannen lelijk, dat soort zinnen hoor ik best vaak
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Het gaat er totaal niet om of anderen mensen bodybuilding iets vinden. Het gaat erom dat je de levenstijl als bodybuilder zelf fijn vind, het eten het trainen het dagelijks ritme en ga zo maar door. Er komt uiteindelijk iets moois uit, en daar zul je trots op zijn. En uitgaan kun je nog steeds doen, maar drink gewoon water en doe lekker gek. Als is water niet het zelfde als bier, de gezelligheid kan wel het zelfde zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X