Eten...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten...

Hoi iedereen,

De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer verlang om naar een pak met koekjes te grijpen en m'n bak met ongezouten nootjes te laten staan. Ik krijg steeds meer de neiging om me vol te gaan vreten met dingen als koek, snoep etc. Ik doe dit niet, maar t wordt met de dag erger. Een oplossing om dit te voorkomen =/ ? Of mij van dit gevoel af te helpen?
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Originally posted by Mushrambo View Post
    Hoi iedereen,

De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer verlang om naar een pak met koekjes te grijpen en m'n bak met ongezouten nootjes te laten staan. Ik krijg steeds meer de neiging om me vol te gaan vreten met dingen als koek, snoep etc. Ik doe dit niet, maar t wordt met de dag erger. Een oplossing om dit te voorkomen =/ ? Of mij van dit gevoel af te helpen?
    eet je genoeg??
    of te weinig koolydraten of vetten??

hier had ook een tijd last van,
    toen ik wat meer koolydraten ging eten, en dan vooral rond de training had ik hier geen last meer van.

als je te weinig koolydraten eet heeft je lichaam weinig energie tot zijn beschikking dan kan het als reactie om hele snele en calorie rijk fastfood vragen. tenminste dat is mijn ervaring en bij mij helpt het erg goed.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

voeg 1 junkdag toe in de week.
      Op die dag eet je minder gezond.

Je kan ook crackers eten i.p.v chips
      Kwark en yoghurt vind ik ook een goede maagvulling
      Als je te weinig drinkt krijg je ook trek in snoep.
      Je moet een goede regelmaat opbouwen.
      Hoe vaker je gezond eet hoe meer het een gewoonte wordt.

Comment

Zo af en toe eraan toegeven dan hou je het daarna weer een tijd goed vol. Af en toe junken hoort gewoon vind ik, eens in de zoveel tijd gewoon vreten waar je zin in hebt maakt het verder makkelijker je aan de goede voeding te houden.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik DENK dat ik wel genoeg eet, 6 tot 7 keer per dag normaal. Sweekends is vaak wat rommelig.

Mijn koolhydraten zijn denk ik ook wel oke, het probleem zou kunnen zijn dat ik ze te weinig uit verschillende bronnen haal, aangezien ik student ben en niet altijd een bak rijst of pasta mee naar school of werk mee kan nemen (hoewel ik dit soms wel doe), eet ik verder 3 maaltijden waar brood bij zit. Daarna komt het avond eten, gevolgd door nootjes en voor het slapen gaan een bak kwark.

Ik heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn!

voeg 1 junkdag toe in de week.
          Op die dag eet je minder gezond.

Je kan ook crackers eten i.p.v chips
          Kwark en yoghurt vind ik ook een goede maagvulling
          Als je te weinig drinkt krijg je ook trek in snoep.
          Je moet een goede regelmaat opbouwen.
          Hoe vaker je gezond eet hoe meer het een gewoonte wordt.
          Ik drink ongeveer 4 tot 5 liter water per dag, aan water en groene thee.
          ik heb hier normaal nooit zo een last van gehad. Ik ben sinds september echt bezig met gezond eten volgens mijn schema, maar merk het sinds de laatste weken erg.
          Last edited by Mushrambo; 29-05-2011, 20:58.

Comment

andere inkopen gaan doen en andere gezonde maaltijden gaan maken.
            Je kan je schema veranderen als je maar op de zelfde behoeften blijft.

Comment

Hoi iedereen,

1.Wil je zo worden?

2.Wil je zo worden?

3.Wil je zo worden?

If you wanna be like:
              1.Moet je geen koekjes eten en goed voedingschema hebben en trainen zoveel als je fapt.
              2. Moet je 5000 koekjes per dag eten.
              3. Moet je niks eten.

Als ik foto 1 ziet krijg ik geen zin in koekjes hoor
              And thats what motivates me and helps me to lay off those damm cookies.
              Arnold Schwarzenegger!!!

Comment

Hmmm... ik ga voor massa dus foto 2 lijkt me op dit moment het beste. Ik kan als ik ga cutten natuurlijk foto 3 als voorbeeld nemen.

NOTTTTTT!!!

Eigenlijk wil ik ook niet echt zoals foto 1 worden, maar je hebt gelijk, daardoor wil ik geen koekjes meer zien Ik neem zijn foto wel overal mee naartoe, dan kan ik mijn trek in koekjes gevoel afdwingen

Comment

Hmmm... ik ga voor massa dus foto 2 lijkt me op dit moment het beste. Ik kan als ik ga cutten natuurlijk foto 3 als voorbeeld nemen.

NOTTTTTT!!!

Eigenlijk wil ik ook niet echt zoals foto 1 worden, maar je hebt gelijk, daardoor wil ik geen koekjes meer zien Ik neem zijn foto wel overal mee naartoe, dan kan ik mijn trek in koekjes gevoel afdwingen
                  I know om als foto 1 der uit te zien is to much fucking work

Comment

Das waar... Maar t is niet zo dat ik niet zo wil worden omdat het teveel werk is, maar omdat ik het een beetje TE vindt

misschien denk ik daar ooit wel anders over als ik verder ben natuurlijk

Comment

IronWilly kan dingen zo goed uitleggen
                      Building to a better me

Comment

haha die foto 3..

maar wat mij ook vaak helpt, is het gewoon niet in huis hebben van chips/koek/cola en dat soort producten. Als je weet dat er een zak chips in de kast ligt, denk je er ook eerder aan, als het gewoon niet in huis is, kan je het ook niet eten, en hoef je de verleiding ook niet te weerstaan

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                          Zo af en toe eraan toegeven dan hou je het daarna weer een tijd goed vol. .
                          Is dat zo?
                          Volgens mij krijg je dan juist weer de smaak te pakken, althans, ik heb het idee dat dit bij mij zo zou kunnen werken.
                          Ik heb de ervaring dat het gewoon went om geen koek en snoep en chips te eten en dat je "vergeet" hoe lekker je het vond.
                          Maar dat zal bij iedereen wel anders zijn wellicht.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

In 1 keer stoppen lukt niet hoor, toch zeker niet als je nog bij je ouders woont en er sowieso in huis is.
                            Als je zin hebt in chips neem dan een potje, doe er een paar in en eet het op. Op die manier stop je ook effectief bij een voor ingesteld aantal chips. Als je gewoon de hele zak neemt ben je niet snel geneigd om te stoppen met eten.

Probeer het wel sowieso te mijden xD
                            Chaos. Panic. Disorder. My work here is done

Comment

Bedank voor alle reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...