Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Veel mensen vinden mij tegenwoordig een betwetertje. Maarja probeer alleen te helpen meestal.
Hou altijd wijzelijk mijn mond als iemand over eten/trainen/aas gaat in het dagelijks leven, iemand die beweert dat ik gebruik of ongezond leef of geobsedeerd ben geef ik niet eens aandacht en geen tijd, dan zeg je ja en ga je weer lekker door met je bezigheid.
Hou altijd wijzelijk mijn mond als iemand over eten/trainen/aas gaat in het dagelijks leven, iemand die beweert dat ik gebruik of ongezond leef of geobsedeerd ben geef ik niet eens aandacht en geen tijd, dan zeg je ja en ga je weer lekker door met je bezigheid.
ja man, ik bedenk me altijd weer dat ze jaloers zijn ofso. Vandaag ook(nog wel een vriend van me) heletijd sarcastische opmerkingen over mijn lichaam omdat ik tank top liep.
Ook altijd zo van tegen andere als ik iemand help, niet naar hem luisteren joh hij is niet eens breed.
Tsjaa die tijd dat je jezelf moet bewijzen heb ik wel gehad, zolang ikzelf maar lekker bezig ben..
Al die bs dat wordt uitgekraamt kost je de halve dag om daar tegenin te gaan in het dagelijksleven
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment