Wat vind jij leuk aan bodynet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als mensen mij vragen hoe ik 'al die dingen' weet, dan verwijs ik ze door naar bodynet

Comment

ja precies viranelly.

Veel mensen vinden mij tegenwoordig een betwetertje. Maarja probeer alleen te helpen meestal.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        ja precies viranelly.

Veel mensen vinden mij tegenwoordig een betwetertje. Maarja probeer alleen te helpen meestal.
        Hou altijd wijzelijk mijn mond als iemand over eten/trainen/aas gaat in het dagelijks leven, iemand die beweert dat ik gebruik of ongezond leef of geobsedeerd ben geef ik niet eens aandacht en geen tijd, dan zeg je ja en ga je weer lekker door met je bezigheid.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ramptoerisme, logjes en kennis.
          Ssssmoking

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Hou altijd wijzelijk mijn mond als iemand over eten/trainen/aas gaat in het dagelijks leven, iemand die beweert dat ik gebruik of ongezond leef of geobsedeerd ben geef ik niet eens aandacht en geen tijd, dan zeg je ja en ga je weer lekker door met je bezigheid.
            ja man, ik bedenk me altijd weer dat ze jaloers zijn ofso. Vandaag ook(nog wel een vriend van me) heletijd sarcastische opmerkingen over mijn lichaam omdat ik tank top liep.

Ook altijd zo van tegen andere als ik iemand help, niet naar hem luisteren joh hij is niet eens breed.

Agjjaaaa, ja tog!

Comment

Tsjaa die tijd dat je jezelf moet bewijzen heb ik wel gehad, zolang ikzelf maar lekker bezig ben..
              Al die bs dat wordt uitgekraamt kost je de halve dag om daar tegenin te gaan in het dagelijksleven
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb zelden op een forum zoveel lol gehad als hier, dus ik blijf nog even!

Maar, ik heb er ook veel van geleerd, eerlijk is eerlijk!
                En er zitten hier ronduit galbakken, maar ook zo veel lieve mannekes.......
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

als je met een vraag zit, krijg je meestal binnen een paar minuten antwoord is wel handig!

Comment

Ik vind bodynet leuk omdat het world wide is.. eentje zit in Japan bv en eentje woont in engeland.. stoke on trent SNUFF SANN hahaha
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Als mensen mij vragen hoe ik 'al die dingen' weet, dan verwijs ik ze door naar bodynet
                      ik ook vooral in de gym mensen vragen mij heel vaak ''hoe weet jij dit alemaal zo goed'' ik bodynet.
                      Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                        ik ook vooral in de gym mensen vragen mij heel vaak ''hoe weet jij dit alemaal zo goed'' ik bodynet.

Ik niet, want soms ben ik bang dat ze toevallig al lid zijn en dat ze dan doorhebben dat ik Beaudien ben, whahaha!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ik niet, want soms ben ik bang dat ze toevallig al lid zijn en dat ze dan doorhebben dat ik Beaudien ben, whahaha!

Comment

trollen
                            Groeten

Comment

Ik ben sinds gister ál lid hahahaha,maar loer hier sinds enkele weken,dus dacht ach kan me net zo goed aanmelden

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                                Ik ben sinds gister ál lid hahahaha,maar loer hier sinds enkele weken,dus dacht ach kan me net zo goed aanmelden
                                Dan is je even voorstellen misschien ook een leuke optie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X